Yes! Yahoe!!! Over 3 dagen komt deze dus uit?\o/ Ik heb ooit maar 1 Worms bezeten, en dat was Worms:Ammargedon op de Gameboy Color, dikke pret gehad met mijn broer, maar ook in mijn eentje! Dit wordt een game die ik zeker ga downloaden, wordt weer dikke pret met mijn broer!:b: Over een paar dagen ga ik weer MS points kopen... Deze game is die 800 punten/10 euro zeker waard! Mijn broer en ik houden allebei van Worms, ik heb echt mega zin in deze toptitel!!\o/
zit er nou geen super schaap en holy bomb in? en kan je dit spel ook gewoon thuis tegen vrienden spelen? (niet via live)
Dat hoop ik wel... Anders hoef ik hem niet, want ik heb nog STEEDS geen live Gold, heb alleen Silver...:{ /edit: Worms is natuurlijk een rasechte multiplayer game, dus ik bedoel offline multiplayer, met je vrienden op de bank, glaasje cola, bakkie chips, de sfeer erin, potje gamen, en weer een potje gamen, en weer een potje gamen, et cetera, nieuw glaasje cola, nieuw bakkie chips, bladiebladiebla... Dus ik denk dat het echt wel kan!:b:
Tuurlijk kan je dit spel offline multiplayer spelen, dat weet ik bijna zeker.:b: Nog ff een vraagje: Moet je eigenlijk Xbox live Arcade aangeschaft hebben om dit spel te spelen? Of kan iedereen met Silver of Gold hem gewoon downloaden?
Volgens de site van worms bij xbox.com kun je inderdaad tot en met 4 personen offline multiplayer spelen.
Thanks a lot! haha die zanger z'n hoofd eraf schieten met een bazooka zeker... YES!!! Snel weer MS points kopen, dan kan ik hem woensdag downloaden! Wordt weer dolle pret met mijn broer!