1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb het al.. eigen teames aanmaken... moet zonder een chipie achter de namen :confused:
     
  2. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Om met meerdere spelers op een xbox te spelen selecteer je gewoon multiplayer en dan local game. Dan kun je tot en me 4 spelers spelen echte volgens mij wel maar met een controller.

    Met zijn tweeen online kan volgens mij niet, of ik moet iets gemist hebben.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan mij geen ene fuck schelen, ik heb hem nu, en Worms is altijd fantastisch:)

    Heb jij net zoals Flamingo de trial dan... Daarin kan je volgens mij geen multiplayer doen.:b:

    ^


    Heb MS points gekocht, stond in de winkel een kut halfuur in de wachtrij:mad:, zo hard naar huis gefietst dat ik nu nog sta te hijgen (het was een uur geleden), maar het was het waard! Ik zat daarnet echt volstrekt aan mijn Xbox genageld!:) Ik kan het nog niet zo heel goed, maar het is wel fantastisch leuk! Omdat ik geen Live Gold heb, ging ik in mijn eentje spelen, en dat was al subliem!\o/ Kan echt niet wachten om hem vanavond tegen mijn broer te spelen!!:thumbs::)\o/:b:
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Chipie?
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat is een Chipie nou weer...:confused:
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn al 2x verloren @ challenge 4 8) Maar heb nu de teleport ondekt
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    hihihihi... moeilijk he, om de teleport te ontdekken...;)

    :)
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Challenge 4 heb je teleport niet bepaald nodig :p
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    omg, ben ik dik aan het winnen @ ranked, heb ik nog 4 ventjes over en de duitser tegen wie ik speelde nog 1 met 50hp, stopt ie ermee..

    En nu lijkt de worms server overbelast 8)

    //edit doet ut weer, 4 player _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Erg vet. Ik heb alleen quick match gedaan maar is toch wel cool. Gelijk 2 achievemts :eek:. Ik vind wel dat er heel weinig wapens en dingen inzitten. Maar 22! Ik mis bijvoorbeeld de graaf optie, honkbalknuppel, etc. etc. Hopelijk snel een gratis update dan.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Graaf zit er wel bij dat is die burning nog wat.

    En godver ik kan het spel niet kopen, ik maar 200 points nog. En ik kan niet meer kopen, ik probeer nu een andere creditcard maar dat lukt ook niet.

    Dit bericht komt er dan:
    Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one.
    "
    :confused:

    EN als ik dan weer back druk. Staat er ergens in mijn scherm: Your credit card will not be charged at this time.

    Bedoelen ze dat ik een andere keer moet doen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mwoah echt te vet die Worms :9. Dacht niet dat ik het zo leuk zo vinden. Iig ik ben nu bij challange 10

    Had ook 4 kills met een keer schieten _O_ Heb er een filmpje, als iemand daar belang bij heeft, dan upload ik hem wel.

    En Kes23 _O_, zeer nette tijd! Keek toevallig in de Leaderbords en toen zag ik jou staan, top!
    [​IMG]
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word echt helemaal gek van challange 9, ik kill ze bijna allemaal op 3 of 2 na zonder ook maar 1 poppetje van mezelf te verliezen en dan gaat hij opeens op god mode en knalt echt elke worm van mij van het veld. |:-
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    De achievements zijn trouwens wel makkelijk.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet voorbij Challenge 12 :'-(

    En als ik een Player match wil starten met mijn eigen instellingen, dan loopt mijn Xbox iedere keer vast
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook.
     
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei! heb hem :D heerlijk spel blijft dat worms tog :D:D
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks eens de trial downloaden, het is nu al telaat om nog MS points te halen :mad:, ( net thuis )

    Edit: vind het vooral leuk dat je alle wormpjes eigen namen kan geven, jammer alleen van maximaal 4 wormpjes per team !, maar bij veel succes zal er ook wel een WORMS 2 HD komen denk ik zo ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    De bananenbom zit er wel in. Misschien dat je die andere wapens krijgt via crates? Wisselen van worm kon volgens mij nooit, dat haalt natuurlijk de hele strategie eruit (dan gaat iedereen de best gepositioneerde worm kiezen). Misschien dat je in de allernieuwste delen wel kon wisselen van worm, maar in de oude delen in ieder geval niet.
     

Deel Deze Pagina