1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja hè,
    bij mij deed de computer gooide hij hem heel hard tegen de grond dat schuin omhoog liep, komt die tegen een andere muur aan en dan precies in een gaatje waar ik stond. 8)

    Omdat ik maar 500 MP nodig heb en geen 2100.
    Of kan je in de winkel 500 kopen :eek:

    Maar ik ga morgen bellen naar microsoft :)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    je kan het ook via de website proberen, hier op je naam klikken en rechts "microsoft points toevoegen" proberen, misschien werkt dat wel?
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De problemen die mensen hebben met de eentonige muziek is toch heel makkelijk op te lossen door gewoon lekker je eigen muziek aan te zetten? :thumbs:
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zit die holy handgranaat er nu nog in. (in de trail namelijk niet)
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nog niet gehad, en in de crates zit volgens mij alleen spul uit je lijstje (wat greyed out is ofzo zoals banana)

    //edit, maar dit staat in de xbox nieuwsbrief:

    Worms HD is een makeover van de bekroonde game met betere graphics en vier gamers online. Kijk wie je echte vrienden zijn als ze je een kudde exploderende schapen sturen. Wraak is gelukkig zoet met een doos heilige handgranaten!

    komt nog?
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Owh gelukkig want ik vond dat zo'n meesterlijk wapen :).
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort haal ik de full version, en dan moet ik toch zeggen dat ik later Worms 2 of een goede update met de volgende dingen zie:
    - Meer wapens en special weapons ( armageddon ?)
    - UItgebreide map editor
    - Meer muziek soundtracks
    - per persoon 1 controller instelling
    - 8 wormen per team ( dan maar grotere maps ofzo ? op de pc kon dit ook )
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    8 wormen?? pffft als je dan 4 player doet ben je wel ff bezig, moet je 24 wormen afmaken 8) Duurt nu al lang
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    bv dat het alleen bij 1 vs 1 kan ? en dan is het 8 vs 8 in totaal dus 16 wormen \o/ gooi er wat observers bij, en die hebben iets om te kijken als ze smullen van hun patat/ chips of whatever :b:
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem ook gedownload nu net, de eerste reden om MS Points te kopen voor mij. Het zag er goed uit, al heb ik alleen de tutorial kunnen spelen omdat mijn broer PES tegen me wilde spelen.. En een kans om iemand ontiegelijk hard in te maken laat ik natuurlijk niet glippen (*kuch* 10-0 *kuch*)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Erg leuk spelletje is het niet?

    Ben er nu ook achter dat die damage-achievements alleen maar gaan als je in ''totaal'' zoveel schaden hebt. Dus die van 20.000 ofzo heb je ook zo binnen. ;) :9
     
  12. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm zeker goed, maar toch mis ik een beetje dat echte "worms-gevoel". Daarvoor lijkt de impact van de wapens te klein en het weg laten van de "super-wapens" (tapijt bom, stenen ezel) werkt ook niet mee.
    Feit is dat het daardoor wel taktischer is geworden, zo'n stenen-ezel kon de boel nogal door de war gooien waardoor je kwaliteiten in het spel minder van belang waren. Ik had liever een optie gezien waarmee je dit soort wapens uit kunt schakelen in multiplay. Weinig achtergronden, stemmen en muziek zal zeker met de 50mb limiet te maken hebben. Zal wel betaalde content worden. Wapens downloaden zie ik niet gebeuren.

    Voor een arcade game is 'ie erg goed, een worms 2 van 150mb (met alle wapens etc. van de laatste (2d) pc worms) zou super zijn... Ach, van mij part een full game (voor een schappelijke prijs) zou voor mij in die vorm een aanschaf zijn.

    PS: Wel zuur dat ook bij deze (arcade) game de leaderboards al op dag 1 vern**kt zijn! Minder dan 6 seconden in de eerste challenge... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien een beetje weinig wapens, maar ik vind het spel erg vet. Vooral online dan, want de computer schiet het onmogelijke raak. Dus die challenges laat ik denk zitten
     
  14. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagjes: kun je ook met ze tweeen tegen elkaar spelen en kan je in singleplayer ook je zelfgemaakte team kiezen?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm ook gedownload en vind 'm super! :cool:
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ja
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je met 2en op 1 xbox online spelen tegen 2 anderen?
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    dat niet volgens mij.

    Moet nog 3 achievements (20000damage, challenges uitspelen en 50kratten verzamelen ofzo)
    Erg makkelijk idd

    Gisteren tot 1:00 's nachts potjes gespeeld met amerikanen/engelsen _O_ Geniaal, ik maakte er met de kamikaze aktie 4 in 1x af 8)

    PS dit deed ik ook altijd in worms 1 op de pc:

    Mik met die seek missile ergens in de lucht, niet te dicht bij land en schiet dan redelijk hard, die seek missile blijft dan rondjes cirkelen om dat punt heen, en na een poos gaat ie een willekeurige kant op :D
     
  19. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    challange 20 is zo moeilijk :) ben nu mee bezig.
     
  20. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk zon dagje vrij van school, moet alleen nog die 20000 damage heb de rest inmiddels gehaald.

    20000 damage inmiddels ook gehaald *)

    Worms ruleerd
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007

Deel Deze Pagina