Ik wil wel. Máár, ik heb atm geen xbox 360 meer. Me broer heeft hem daarnet opgepikt om hem proberen te ruilen bij de Bart Smit waar ik hem heb gekocht op 21 jan. Maar ik denk dat ik geen garantie meer heb. [1 jaar garantie?] En dan wordt het naar Duitsland toe en een andere xbox 360 [ geen nieuwe ] krijgen..
Yeah that's true.. maar ik ken Dazlindragon al een beetje van PES 6... Ligt eraan wat hij wil/doet denk ik... Jammer, nu kan ik je niet meer ownen met PES Maarehm, wil je met mij in het team of met iemand anders of ga je helemaal niet meer meespelen?
Jo ik bedoelde in mijn eerdere post als dat ik zeker mee doe, en zeker een partner vind die dan met mij speelt. Dus zet mij dr maar bij. greetz wooly
Geinteresseerden kunnen me een PM sturen als ze bij mij in het team willen. Het maakt me niet zoveel uit bij wie ik kom, ken toch niemand
Wegens een IP-ban van BaRaKa kan hij hier niks posten, vandaar dat ik dit doe.(neem contact met hem op via xbl) qG I BaRaKa qG I DesmonD
Ik heb een 'coole' kerel gevonden die wel zin had in een worms toernooitje Dus bij deze geef ik ons op. Onze GT zijn: Red Dagger Lix Pherenda Groeten Frank
Ik wil ook wel meedoen, maar ik heb nog niemand anders. Als iemand wel met mij wil moet hij het maar zeggen.