1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [WoW] Show je character

Discussie in 'Games' gestart door valley man, 28 jun 2005.

  1. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een topic over World of Warcraft?
    Jazeker, en met toestemming zelfs.

    Heeft het dan nog niet genoeg aandacht gehad?
    Zeker weten van wel, zowel in positieve als negatieve zin.

    Dus wat moet ik met dit topic aan?
    Dit topic gaat specifiek in over de characters die mensen hebben. Zowel je eerste character waar je het meeste mee speelt (Je main) als de andere characters die je in de loop der tijd heb aangemaakt om je te kunnen vermaken in dit spel.

    Oke, dus wat komt er dan allemaal in te staan?
    Uiteraard een paar screenshots van je character, het is natuurlijk leuk om te zien hoe jouw personage eruit ziet. Daarnaast kun je vertellen over het ras van je char, je class, je level, je speciale gear, je guild en alles wat er mee te maken heeft.
    Ook is het leuk om te vertellen waarom je voor die ene class of race hebt gekozen. Wat je de voor- en de nadelen ervan vindt enzovoorts.

    En wat hoort er niet in te staan?
    Alles wat niets met je character te maken heeft uiteraard, daar hebben we het andere topic voor. Discussies over overpowerde shamans en generfde warlocks mogen in het andere wow-topic. Ook discussie over PvP/PvE/RP en dat soort dingen horen daar thuis. Kortom, alles wat niets met je eigen character te maken heeft mag daar neer geplant worden, daar is dat topic voor.

    En waarom zet ik daar mijn character niet neer dan?
    Omdat het me leuk lijkt om een overzicht te krijgen wie welke character heeft en om daar wat screenshots van te kunnen zien. Ook de beweegredenen van anderen waarom ze voor die en die class/race gekozen hebben is natuurlijk leuk om te lezen. Nogmaals, eventuele discussies hierover horen in dat andere topic thuis.

    Oke, en nu?
    Niets, posten maar.:)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  2. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    De topicstarter begint met het goede voorbeeld dan maar.:9

    Class en race: Ik heb gekozen voor een Night Elf Druid. Ik heb nog nooit Warcraft gespeeld, dus ik had geen idee wat het nou allemaal inhield. Ik ben er ook vrij laat mee begonnen (pas een paar weken geleden) en heb niet al teveel tijd op de forums rondgelezen. Op de site las ik over de druids, en dat ze konden shapeshiften in andere vormen, zoals een cat en een bear. Zo zou je kunnen healen, veel damage kunnen doen en een soort ‘tank’ kunnen zijn. (Al wist ik toen echt nog niet wat dat allemaal inhield). De andere classes vond ik allemaal te gewoon of te vaag, dus was mijn keuze snel gemaakt. Ik kon kiezen voor de horde of de alliance, en ik wilde bij ‘de goederikken’ horen, dus koos ik voor de alliance. (Hoewel je achteraf niet helemaal van goed en kwaad kan spreken, maar dat ter zijde) Dus ik koos voor de night elves.
    Server: Omdat ik een beetje huiverig was voor dat hele player versus player gedoe (ik dacht dat je al vanaf het begin compleet dood gestampt zou worden) heb ik voor PvE gekozen, en ik heb er geen spijt van gehad tot nu toe. Ik speel nu op Draenor, een low/medium populated PvE server.
    Screenshots:
    [​IMG]
    Dit ben ik met mijn nieuwste items, een coole mace en zo’n shaman-achtig masker die leuke stats geeft.

    [​IMG]
    Dit ben ik op mijn mount, ben er erg trots op. :)

    Voordelen van een druid:
    Hoewel ik er niet voor gekozen heb om als mainhealer te gaan spelen, bevalt het me op zich wel erg goed. Ik zorg ervoor dat de groep bij elkaar blijft dankzij mijn goeder heals en de ress tijdens een gevecht. Ook ben ik goed in parties door de superbuffs die een druid kan geven, er is een tekort aan healers op onze server, dus ik ben altijd wel gewild. En natuurlijk is een druid superflexibel in een gevecht, je bent heel erg flexibel. Je kan sneaken, tanken, een beetje nuken, healen, buffen enzovoorts. En we zijn het snelste in het water doordat we in een waterform kunnen veranderen, en we tijdens een gevecht gemakkelijk weg kunnen rennen dankzij onze travelform.

    Nadelen van een druid:
    We hebben de slechtste dps van alle characters. We doen er minimaal 2 tot 3 keer langer over om een mob te killen dan bijvoorbeeld een rogue. Daarom krijgen we veel minder xp per uur en lvlen we langzamer dan rogues. Daarbij worden onze healingspells ook nog wel eens onderschat door parties die zich alleen maar blindstaren op het zoeken naar priests. En uiteindelijk als laatste minpunt, is dat we onze andere forms zoals bear en cat nauwelijks kunnen upgraden, omdat de wapens die we dragen niet bijdragen in de zin van extra damage oid.

    Kortom: Ook al zijn we niet de snelste killer (eigenlijk de langzaamste), ik vind mijn druid prachtig aangezien hij ontzettend flexibel is en ontzettend goed kan solo’en. :D

    2nd Char:
    Een paar lage lvls, niet de moeite waard om al over te vertellen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    /Who Darkluigi - Darkluigi: Troll Priest < Imperial Tribunal > - Tanaris.

    Class en Race: Aangezien dit al mijn zoveelste Alt is, wist ik waarom ik voor een Troll male gekozen heb. Ze zijn leuk, hebben leuke emotes, bewegen grappig, en hebben leuke heal animatie (Ja, ook daar let ik op. Kijk er immers vaak naar..) Female is wat mij betreft veel te houterig. En een heal dat me doet denken aan het oproepen van Goden, kan mij ook niet lang boeien. Dus heb ik maar voor een Male Troll priest gekozen.

    Server: Stormreaver. Reden is simpel zat. Ik heb hier een lv 45 Night Elf warrior gehad, en ben nu terug, om mijn oude vrienden een lesje te leren. (Die NE Warrior had ik gedelete omdat alliance mij toch niet meer kon boeien).

    Voordelen van de Priest: Priests zijn goed om mee te spelen. Ze kunnen lekker healen, en mits je in shadow specced, ook onwijs goede damage dealen. En aangezien ik weet dat Shadowpriests zo'n beetje de angst van veel classes is, heb ik juist daarvoor gekozen.

    Nadelen van de Priest: Een priest is niet goed in het tanken van 2 of meer mobs. Vandaar dat het weleens moeilijk kan worden. Gelukkig ben ik ervaren in het pullen van mobs dus heb ik er niet zo heel veel last van. In instances kan ik helaas weinig klappen houden. Als ik eenmaal de agro trek, door een te regelmatige heal, dan ben ik meestal, mits er een goede warrior meespeelt, snel dood. Maar ook hier leer ik mezelf uit te redden. Voor de rest ben ik ontevreden over de Mana costs van priests. Deze is simpelweg te hoog voor de mana pool van een Priest.

    Kortom: De gemakzucht waarmee je met een Priest kan spelen, is grotendeels afhankelijk van de Talent build die je kiest.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    /Who Conquistador - Conquistador: Night Elf Hunter < > - Iron Forge.

    Class en Race: Dit is mijn main, de Hunters spraken me zowieso aan en bij WC 3 was ik helemaal weg van de Tree hugging gays, dus vandaar dat ik een NE heb genomen.

    Server: Stormreaver. Veel mensen van XBW die op deze server zaten :+

    morgen komt er wel meer en met een screenshot die niet van lvl 42 is :+
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hier mijn character:
    [​IMG]
    tja... hij moet ook eens schoon worden :+

    server: stormreaver

    voordelen: van afstand erg goed, je bent 'met zn tweeën'
    als je een goeie pet hebt ben je zeker in het voordeel

    nadelen: erg slecht zonder pet, en van dichbij, al vind ik het wel meevallen(maar het schijnt zo te zijn)

    enne mn gear is niet zo speciaal, heb ik ook maar bij elkaar gesprokkelt :p


    trouwens: is dit plaatje wel goed of moet ie persee gear aan enzo?
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er 38, moet ik ze nu allemaal gaan posten of alleen de boven 40?
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet cool man :{
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee geen sociaal leven.....

    Owja btw _0/
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    post dan je main..
     
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen zal ik het doen :+
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn mannetje ( de orc)

    lvl 29 hunter

    [​IMG]
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat veel mensen die op Stormreaver spelen (ik zelf ook :)) gelukkig ook n aantal Horde, En jullie Alliance gaan der allemaal aan :p

    Zal zo ff n foto posten.
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik in mijn Texudo in LBRS.

    [​IMG]



    Ik met mijn Lightforce Breastplate. Ik moet nog 2 LF, de helm en de de pants, maar ik ben al heel lang niet meer aan het runnen, zit alleen nog maar Molten Core te doen.
    [​IMG]

    Gehennas down @ Molten Core, twee weken geleden met mijn eigen guild waar ik GM was.

    [​IMG]


    Mijn wapens en speciale armor:

    http://www.thottbot.com/?i=18989
    http://www.thottbot.com/?i=37189
    http://www.thottbot.com/?i=20827
    http://www.thottbot.com/?i=35652
    http://www.thottbot.com/?i=3579


    /edit 2: Ik zal nog wat over me vertellen :+


    Level 60 Human Paladin, Total time played: 31dagen+. Realm: Stormreaver.
    Guilds waar ik heb ingezeten, Brotherhood of the Wolf, mijn eerste guild waar ik 10 seconden inzat :+.
    Broken Alliance, waar ik samen met Orcrist GM was. Erg goede guild, maar we besloten te mergen met Wrath of Kalimdor om later Molten Core te doen. Het enige wat er fout ging was dat we de GM van WoK de GM rights gaven. Eerste dag ging goed, toen was die er nooit meer en als die kwam dan had die kritiek op de officers en al die shit. Maar het ging goed met The Ascension, we waren de derde guild van de server. Tot de GM van WoK een vriend van hem GM maakte die al de officers begon te kicken, de hele guild viel. Toen kreeg ik een plaats bij Act on Instinct als officer. Ik kende daar wat mensen. Wat tegenviel was de GM. Die niet eens level 60 was en nog minder speelde als de ander.Ik ging weg en ik zit momenteel in default, wat nu de 2de guild is en spelers bezit van Ascension, sheep, en Act on Instinct.

    Ik ben hier gewoon member, en ik wil ook niet meer officer zijn, omdat ik veel te druk ben met mijn Horde levellen, waarvan als ik level 40 ben foto's van zal posten.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nix, lvl 59 Undead Warlock @ Deathwing

    [​IMG]

    Wat wapens en armor :

    http://www.thottbot.com/?i=8129 Robe of Winter Night
    http://www.thottbot.com/?i=8131 Felcloth Pants
    http://www.thottbot.com/?i=17881 Felcloth Hood
    http://www.thottbot.com/?i=19595 Inventor's Focal Sword
    http://www.thottbot.com/?i=35654 Lethtendris's Wand

    Undead gekozen omdat die in Warcraft III cool waren, Warlock gekozen omdat een demonische mage me wel wat leek, ben Officer in de DarkBlade guild, die inmiddels uit elkaar dreigt te vallen omdat er te weinig 55+ spelers inzitten, en er daardoor amper nog guild-instances gedaan worden.
     
  15. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Biggy - LvL 43 Gnome Mage - Stormreaver

    [​IMG]

    Thats me, 33 frost / de rest komt in arcane - mage, omdat ik houd van group control, meer defensive. Heb gekozen voor mage omdat ze zo veelzijdig zijn, en omdat tegenstanders echt rap neergaan door onze krachtige burst damage.
    Dan heb ik voor gnome gekozen omdat ze gewoon veel pwner zijn dan Humans (die btw lopen alsof ze een banaan in hun a$$ hebben). Het gnome dansje is ook natuurlijk Pimp. En het is altijd stoer om een Tauren warrior die 5x zo groot is als mij met gemak te doden dankzij mijn 1337e frost skillz :cool:
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De vrouwelijke gnomes pwnen iedereen.
     
  17. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Bunshin
    lvl 48 Gnome Rogue
    @ Stormreaver


    [​IMG]

    Voor mij geld zo'n beetje hetzelfde als wat Noedel schreef: Gnomes zijn leuk, en ownen iedereen qua dansen ^^ Daarnaast had ik zoiezo al een schijthekel aan NE's, dus daar hoefde ik niet moeilijk over te doen. Dwarves kan ik echter ook wel waarderen, vandaar dat ik ook behoorlijk lang een Hunter heb gespeeld.

    Maar ik werd een beetje moe van Hunters, en wilde meer melee vechten. Vandaar dat ik heb gekozen voor een rogue. De combinatie is dan ook heerlijk: een gnome die massive melee damage kan doen ik een zeer korte tijd.

    Nadeel is echter dat er (naar mijn weten) al meer dan genoeg rogues rondlopen, waardoor ze niet echt populair zijn in high-level instances. Toch weerhoudt mij dit niet van het spelen van een Gnome Rogue..
     
  18. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    veel nederlanders daar op stormreaver:)
    Daar ga ik is een character aanmaken.
    screen van mijn main komt eraan
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet zozeer veel Nederlanders maar wel redelijk veel xbwers. :) Er zijn servers met meer NL-ers dacht ik.

    /edit btw hier mijn char, lvl 51 Night Elf Hunter:

    [​IMG]

    Ziet er nog totaal niet uit. Heb echt crappy armour. Maarja, wat wil je op lvl 51. Heb wel al 2 keer Axe of Rin'ji (+5 agi, +11 sta, 35 dps), incl demonslaying.
    Ben op het moment helaas guildloos, heb de grootste problemen om ook maar een party te vinden om naar bijv ST te gaan. Dus ben op het moment hoofdzakelijk aan het grinden in Felwood.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005

Deel Deze Pagina