Updeetje Let niet op de shoulders, zijn de beste (pvp) shoulders voor hunters maar zien er niet uit :|
Je had beter een female kunnen zijn, stond die robe tenminste. Maar ziet er voor de rest wel goed uit.
Argh, kom net tot de ontdekking dat al m'n screenies wegzijn ivm herinstallatie Kzal wel weer is wat nieuwe maken Ik heb: NE male Hunter lvl 60 Epic mount 8/8 BS 5/8 GS UD male Rogue lvl 60 Epic mount 8/8 SC nog 3 chars van 50+ en een hele shitload van lage lvls maar geloof of het niet, ik heb m'n subscription afgezegd maar ik beloof om nog wat plaatjes te zoeken want ik weet gewoon dat ik over een paar dagen weer gewoon m'n CC gegevens invoer WoW is te verslavend, I know
OMG, een paar weken geleden sta je zo achter me in de Warroom in IF en nu loop je al in full dragonstalker en -wat is dat?- Silithid Claw? Iig, imba wapens. Petje af.
Waarom heb je geen bleed als talents, dat is imo 1 van de beste dingen voor warriors. En het ziet er naar uit dat je pvp specced bent.
Ja dat had ik dus op men andere warrior. Dus ik wou hiereens wat anders proberen. Maar nu zie ik ook dat iedere pvp warrior bleed als talent heeft. Maar ja ik level eerst naar level 60 en dan ga ik denk ik respeccen naar protection.