Nee, ik bedoel, als jij robes of arugal zou hebben, jij bent rank 11 etc, en dan zou je met een lvl 24/25/26 item lopen. En verder staan robes mijn charaters wel, omdat ik female mage/female warlock ben .
dat zal nog wel ff duren Sowieso constante vete tussen hunters en palas/rogues bij ons...zal wel overal zo zijn. Hij is nu aan het sparen voor barb en/of deze http://koti.mbnet.fi/triton-/kuvia/wow/1.11/Items/The-Eye-of-Nerub.jpg ><
rofl laat hem lekker, als hij dat doet zal hij problemen krijgen met zijn dkp, en die pole arm is toch niks voor een pala.
Na maanden van pvp only werd het dan toch tijd voor mijn eerste 40-man instance: Kijk mij eens even lelijk zijn. Ik mocht zelfs dps doen....zolang het balance was, maar ja daar heb ik dus de spec en gear niet voor. En dan nog een foto van hoe ik er normaal uit zie:
Mijn broer heeft ook een lvl 60 paladin. Begon een tijd terug een druid en is inmiddels ook lvl 60. Alleen de combi snap ik niet helemaal. Want een druid is nóg saaier in instances dan Paladins :{...