Een guildie lief aankijken Hij heeft me met Fraps gefilmd, en er een .gif van gemaakt, zal eens navragen hoe. En omdat ze zo leuk zijn :
sweet, ziet er leuk uit Pbate En ook een kleine update sinds de vorige pic. 3x Wrath erbij (Shoulders, Gloves, Belt)
Nice. Begin het trouwens beetje onder de knie te krijgen. ^^ Zien er echter nog niet zo 1337 uit als die van Nix. En hunters hebben te weinig coole "uiterlijke" abilities.
Tnx Pbate, maar ik moet nog steeds even oefenen. Ook even uitvinden hoe ik het aantal fps kan opvoeren bij die gif want mijnes happeren allemaal nog een beetje.
@ orc, naast je layers ( de animatie layers ) staat een getalletje ( 10 als ik me niet vergis, dat kan je aanpassen, hoe minder hoe sneller je animatie gaat
net even door deze threat gebladerd, en ziet er echt wel gaaf uit allemaal. heb zelf alleen niet de tijd en zin om eraan te beginnen, ze zouden het eigenlijk op de box uit moeten brengen vinden jullie niet?
Probeerde zojuist een gif te saven met aangepaste frame-snelheid, en in Fireworks deed hij het wel sneller, maar zodra ik hem save niet meer. -.- Beetje jammer dus.