Is die rogue full bloodfang? En btw zo smeken om in een party of raid te komen komt meestal niet echt geweldig over
Jezus, smeken om een inv... lijkt mn oude guild wel. En jammer dat hij geen full bloodfang is? je hebt er niks voor gedaan dus wees maar blij. En btw, pvp 1e staan heeft niks te maken met raids.
ja ja weet ik dat ik smeekte.. was de eerste keer dat ik zo'n outside boss zag .. maar van raid enz weet ik ook wel hoor.. ik weet wel wat wat allemaal is.. en ik mag het wel jammer vinden dat ie niet full bf is..
Kan wel zijn, maar jij bent te blind om gewoon te snappen dat je reputatie hier 0.0% is. Have fun kkthnxbaibai en daar is de exit. ->
Ik zeg gewoon wat niemand durft te zeggen maar wat wel iedereen vindt, met andere woorden; Have a nice day and merry christmas.
Wat Inferius wil zeggen is dat je nogal over-enthousiast bent voor een gekregen character. Terwijl de meesten hier hun uiterste best hebben moeten doen om het te verdienen. Maar dan met zijn gebruikelijke sarcastische, spottende manier van spreken.
ja dat snap ik.. alleen wees dan blij voor me ofzo.. ik probeer me lvl 28 ook nog hoog te brengen.. trouwens.. er staan meer characters op van lvl 54 PALA lvl 48 Hunter en noooog meer dammmnnn maar goed.. nou ben je nu stoer, pfff wat zielig..
Bwahaha, you have no idea boy maar ik denk toch dat alle WoW spelers hier jou eerder zielig vinden dan mij.
Haha laten we hier niet allemaal die ene jongen gaan afvallen omdat die z'n characters niet zelf getraint heeft. Laat hem blij zijn. Hij heeft het spel ook niet meegemaakt zoals de rest hier, dus ik kan der niet echt mee zitten eigenlijk. @ Migilles: Als je wilt patsen met je character, maak er dan zelf één en train hem. Dan pas heb je recht van spreken. Char van mij komt later. ^^
Het is de blue pvp set, heb 4 pieces en toen had ik geen zin meer in die laggy BG's. Maar opzich moet ik m'n devout gloves wel eens vervangen ja.