Dat komt omdat level 51 wat laag is voor ST. Probeer het op 53/54 nog eens en je zult meer geluk hebben .
Zou een rol kunnen spelen ware het niet dat er amper wordt omgeroepen in IF voor een party naar ST. Kan ook liggen dat ik voornamelijk overdag speel.
Orcrist je speelt een vrouwelijke NE Hunter!! Aaaaah!! Dat is zoooo cliché Dan vraag je erom UD rogue aandacht te krijgen
Kleine update van mijn char. Level 50 Hunter, armor begint eindelijk ergens op te lijken, de interface ben ik nog altijd mee aan het werken, maar het begint erop te lijken.
Whoah, zou je me kunnen vertellen welke mods je gebruikt om die 2 x 7 sneltoetsen in je scherm te krijgen. En hoe je die balk bovenaan je scherm krijgt? Ik zoek nu al een tijdje naar mods, maar ben er een beetje huiverig voor omdat ik er nog wel eens slechte berichten van hoor e.d. Maar deze zien er zeer overzichtelijk en heel handig uit!
als je kijkt op http://www.curse-gaming.com/mod.php dan kan je daar mods, downloaden. en die 2 rondjes dat is met flexbar gedaan, word mij nog geleert
elementz LvL 60 priest : Elementz burning legion Gekozen voor night elf omdat die in war3 goed waren. khad ook gehoord dat startplaats goede quests had om te levelen (in elwynn / dun morogh / westfall / loch modan / redridge) kun je het zefde doen als in teldrassil --> darkshore --> ashenvale Priest omdat ik melee saai vind, hekel heb aan rogues. mage/warlock is ook leuk, nu aant lvlen. Tegenwoordig disc/holy priest voor mc/onyxia. shadow voor pvp Gear: Devout set grotendeels. sorc dagger + lapidis voor spirit Verder veel blauw spul die ik soms gebruik (pvp/pve) drakefire amulet voor onyxia professions mining(300) en skinning (310) vooral voor gold. vanaaf sulfuron, golemagg en majordomo aan de beurt =)
Mwaha. Ach, inmiddels zie ik alle ras/klas combinaties al zo vaak dat ik alles al cliché vind. @ Fod Elementz - Nice Priest, lijkt alleen wel alsof hij een rugzak op heeft.
Wie: Cuthalion, Night Elf Hunter lvl 55 , ik vond de Night Elfs er wel cool uit zien, Hunters vond ik wel leuk vanwege pet maar nu verveelt hij af en toe wel eens. Armour is ook nog niet geweldig maar dat komt nog wel. Mijn pet is King Bangalash, niet echt origineel Waar: Doomhammer PvE, veel van mijn vrienden speelden daar.
Mijn (op dit moment) level 21 zijnde Gnome Rogue. Heb al eerder een Undead Rogue gehad, maar daarna veel andere classes gespeeld en was de Horde kant een beetje zat. Nu dus maar een Gnome. Lekker klein en sneaky ;0 Ik speel btw op de Aggamaggan (ofzo) server.
Veel gnomes hier.... hahaha. Ik vindt gnomes best eehh.... grappig zeg maar. Ik kan niet eens met ze vechten als ik ze tegenkom omdat ik dubbel lig van het lachen. Vooral als je een gnome warlock op zn felsteed ziet dats zware lol. XD