Minimum requirements: Windows® 2000/XP Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz 512 MB RAM 32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as an NVIDIA® GeForce™ 2 class card or above DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers 6.0 GB available HD space 4x CD-ROM drive 56k or better Internet connection
Ja als je zo'n spec videokaart heb wel, maar als je een iets betere heb dan is het probleem al een stuk minder, 512 Ram is zeker genoeg, tenzij je heel hoge eisen stelt.. En misschien een betere processor maar ik geloof dat in iedere computer tegenwoordig geen Pentium III meer te vinden is
sorry maar 512mb ram is echt te weinig, je hebt zeker minimaal 1024mb nodig.. anders is het onspeelbaar..
hmm ik kan die photek UI echt niet aan de praat krijgen. Heb alles al geprobeerd en 10x die gebruiksaanwijzing gevolgd. Iemand tips? Krijg gewoon WoW te zien maar dan blijft de addons bar weg uit de linkerhoek op het inlog scherm. Ook is m'n resolutie verneukt(maar dat is logisch met het verwijderen van WTF en Interface)
Krijg die Photek UI wel aan de praat, maar het ziet er niet uit.. M'n chatbalk staat niet goed en het ziet er helemaal niet zo uit als op de eerdere screens
Ik had eerst ook wat problemen met de photek UI nu heb ik hem zelf een beetje aangepast en nou is ie goed ik zal zo wel een pic posten
http://img63.imageshack.us/my.php?image=wowscrnshot021907123845zs1.jpg Hoe heb jij je screenshot eigenlijk zo groot gekregen?