Dan weet ik zeker dat je iets fout doet. Heb je "Load out of date addons" wel aan? Heb je je servernaam etc wel veranderd? Photek is juist zo gemaakt dat er niks fout kan gaan en het direct werkt. Zelfs op mijn widescreen lukt het direct. Ben daarna wel altijd een uur aant finetunen.
mijn pc spec is. 60gb HD, 512 mb grapic card geforce 7200 1500 MB ram, pentium 4 processor, dat is meer dan genoeg voor WoW, ik sppel het met gemak op de hoogste kwaliteit
M'n servernaam enzo heb ik gewoon veranderd, maar dat "load out of date addons" waar kan ik dan aanzetten?
Als je naar je Addons menu gaat, staat het rechtsboven. Volgens mij heeft de patch van afgelopen donderdag weer wat verpest
tIs me gelukt.. Gewoon een keer opnieuw ingesteld nu staat wel alles goed @ dave123, gewoon plaatje uploaden naar imageshack en dan de URL van het plaatje tussen [IMG ] tags zetten Hoe heb jij trouwens die minimap daar rechtsonder gekregen?
Het lag niet aan dat ik hem wel of niet kon verslepen het lag eraan dat ik die UI gewoon niet goed had geinstalleerd, nu issie gewoon goed ingesteld Ik heb trouwens nog een vraagje, kan je je die schermen die je krijgt door bv; C of L in te drukken verplaatsen?
Mijn BE Paladin http://img168.imageshack.us/my.php?image=qontrolstvys9.jpg (voor een grotere pic) Hou de Ui altijd graag simpel. Ik heb een hekel aan teveel info op mijn scherm waar ik vrijwel toch niks aan heb
ja ik sorteer ook alles, gear bij gear alles wat ik verkoop in 1 bag alle quest items (etc.. wat ik bij me hou) veel handiger ook als je langs de vendor loopt dat je niet iets verkoopt (wel dat geen probleem meer is)