Hoe bedoel je precies ? Heb hem gewoon geknipt uit een (te) grote resolutie voor hier, en toen tussen
Hallo, sorry jongens.... maar, Ik begrijp die ophef en kick niet van WoW! Die graphics zijn gelijk aan ongeveer quake2. Ik kan daar niet mee leven, laat mij maar wachten op Crysis ofzo
Het gaat ook niet om de graphics mallerd En de graphics zijn met opzet cartoony etc, maargoed, maakt ook niks uit. Veel plezier met Crysis :>
haha klopt ;D Ben zo'n jaar na release voor een anderhalf jaartje gestopt, heb toen al me chars etc verwijderd.. Nu ben ik weer een paar maandjes bezig en na mn mage op 70 gebracht te hebben kreeg ik toch stiekem weer heimwee naar een vette shadowpriest (das echt overduidelijk mn lievelingsclass gewoon) En aangezien ik met die troll priest altijd spijt had van mn racial keus, heb ik nu wel de juiste keus gemaakt . (en ik vraag mn troll char niet terug omdat dat idd op stormreaver was en ik nu op Boulderfist speel met 2 beste RL vrienden die nu dus ook rond het zelfde level zijn .) @ Xink, das een all-in-one bag mod.
Ja lijkt ook echt op mekaar he. Ik ben blij dat het er niet mooi uitziet, in raid heb ik nu al kut fps Wtf! Heb jij een leveling addiction ofzo? Nooit geraid?