1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [WoW] Show je character

Discussie in 'Games' gestart door valley man, 28 jun 2005.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zegt onze paladin. :+ Not to mention giel's nelf gayness-niveau. 8)
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kies tenminste voor een vrouwelijk personage.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Man, dat is je 21041290ste alt. :+ Dit is en blijft mn 1ste char ever made, anders was ik ook female. Net als mijn lvl 62 warrior. :<
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Had jij je mage niet verkocht...?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jaar geleden, maar ben al enige tijd back in business. ;)
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah vandaar. :) Dus je hebt je mage weer terug gekocht?

    Ik ben zo'n week geleden gererolled naar horde op Stormreaver. Had een human 70 pala met epic flying mount en een stuk of 6 Kara epics, maar vond de pala klasse echt geen reet meer aan. Continu op FoL, HL en Cleanse drukken in raids en meer niet is leuk als je hersendood bent, maar dat ben ik niet. ;)

    Om voor een nieuwe beleving te zorgen in de game heb ik alles gedelete en ben ik dus geswitcht naar horde. Hier mijn inmiddels level 26 blood elf warlock:

    [​IMG]

    Vraag me niet hoe, maar ik heb inmiddels al rond de 150 gold en ben dus met 0 begonnen. Heb hierbij geen hulp van anderen gehad.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Deviate fishes :9?
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, te veel werk. ;) Herbalism + skinning ftw.
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    doe je wel lekker dan op welk lvl haalde je die proffs?
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    had je gelijk in, nu en dan zo radicaal veranderen van char houdt de fun erin imo, maar achteraf beklaag je het toch een beetje (al die tijd die je in dat gedelete char had gestopt=( )
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Of je bewaard ze gewoon, en begint een nieuwe? of kan dat niet
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jawel, maar vaak deleten mensen hun char om te voorkomen dat ze weer gaan spelen. :+
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb je dan geen bank ofzo? waar je items op kan zetten, die je met je andere poppetjes kan gebruiken? Zodat als je ze delete de items kan bewaren
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    De meeste items, zoals armor, wapens en dergelijke zijn soulbound.. Dat wil zeggen dat nadat jou personage een armorstuk heeft gedragen, niemand anders dat meer kan dragen, dus ook geen ander poppetje, ook al is het er 1 van je eigen account ;)
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf al zou je kunnen al je gear doorsturen naar een ander char, dan heeft het geen zin je ander char te deleten. het gaat er net om dat je de aantrekkingskracht van dat char voorgoed wegneemt. als je de gear zou bewaren zou je ooit nog een nieuw char tot 70 kunnen lvlen, enzovoort

    is erg belachelijk eigenlijk...de delete knop die een uitweg biedt als je je eigen verlangens niet te baas kan :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  16. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben juist begonnen om me alt verder te levelen , me drenai (What ever :p) mage ..

    heb me lvl 70 pala naar een dood saaie server (balnazzar) gemoved zodat ik daar niet meer op speel :) als me mage lvl 70 is komt me pala weer terug :thumbs:
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    En daar betaal je dan 20 euro voor |:-?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    altijd grappig wanneer mensen afkomen met 'xx eur per maand, ben je gek?'.....voor de allerlaatste keer....als je dit spel hebt hoef je geen 1-3 games per maand kopen die je na 2 weken beu bent. reken nu even mee...50-150 EUR voor 1-3 xbox/pc spellen, is nog altijd veel duurder dan die schamele 13 EUR per maand subscription ;)
     
  19. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat hij het bedrag dat je moet betalen om een character naar een andere server te zetten bedoeld.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    als het geen free migration was naar die server is het dan idd beetje nutteloos
     

Deel Deze Pagina