Wel een oordeel hebben over buitenlanders, maar niet normaal Nederlands kunnen schrijven. Daarnaast beweer je ook doodleuk dat mensen wel weten wat je bedoelt, ookal kan je niet begrijpend schrijven. Daarnaast zie ik dat je je al eerder op zo een soort manier hebt gereageerd. Daar heb je toen een OW voor gekregen. Dus ik ga je laten afkoelen voor een aantal dagen.
To be honest, sommige private servers zijn niet illigaal. * cough * ben ook gm op een pserver met 520 mensen soms online * cough *
Jij ben aardig aan het levelen geweest Rerolled vaak zeker? Enige wat je nog mist lvl 70 op die server is een paladin dan heb je alles
gestopt met pvpen.. (niet super mee bezig maar deed niks aan pve) overgestapt op alleen maar pve! in 1 dag, nieuwe healing shoulders / gloves en helm. en had geen geld meer , dus ging ik questen in netherstorm en kwam bij een quest dat ik een 70 elite moest beuken nou.. die is zooo easy om te soloen he
OMG!! jij bent tantoe gek, met al je lvl 70 gaste Maar wel bruut Ik heb een lvl 32 Hunter, lvl 20 rogue en lvl 12 mage (net begonne dus)
note: ik heb nog wat items in mijn bags om mijn wat lage crit te verhogen als het nodig is best grappig trouwens hoe je hierin ms warriors kan neerhalen met full gladiator set xD
Zie op armory dat je gloves afwijken van je set (restro gloves en rest van de gear elemental) ook ben je full resto(!) terwijl je niet in een guild zit? Is het dan niet handiger om elemental te specced als je toch alleen pvped? Wel veel resilience trouwens! iets wat paladins missen op hun pvp set
is dat een wet ofzo? lol...met de insignia + medallion raakten ze me zelfs niet aan. maar nu ben ik even resto, want ele met een high warlord set is echt niet constant genoeg om goed in arena mee te presteren...dus ga ik gewoon ff de resto set verzamelen en arena doen. ook veel makkelijker om een team te vinden zo. overigens ga ik echt niet met pvp gear een pve guild joinen hoor. hw is er voor de stamina en resi