Orcrist heb jij een +15 agility op je zwaard? Dat heeft vast wel wat gekost ^^ hoeveel kost zo'n enchant of als het duur is wat zijn de materials?
15agi kost rond de 120g bij de normale enchanter. Behoorlijk duur dus. Maar voor een hunter is 20agi volgens mij 1%critchance, dus het is het echt wel waard
Dit is dan mijn level 47 paladin, ik gebruik nu Bonebiter als wapen. Had een tijdje geleden nog blade of the titans, maar deze is beter Paladin heb ik gekozen omdat ik ze gewoon goed vind en ze echt veel PvP battles winnen, op deze server zit ik omdat vrienden van me er ook op zitten (Burning Legion).
@Shinhead - Yup dat is +15 agi enchant. Prijs viel wel mee voor 105g was ik klaar (moest zelf de reagents kopen, waren atm helaas redelijk duur anders was ik nog goedkoper uitgeweest.) Eerder rond de 50 agi is +1% crit helaas bij hunters. Desalniettemin is de enchant het zeker wel waard.
Ben er terdege van bewust dat UD rogue's lame en clichematig zijn maar alles wat NE is is toch nog een stukje erger _0/