Hehe ja, ben fantasieloos, moet trouwens maar eens een nieuw plaatje van mijn rogue plaatsen met wat fatsoenlijke gear.
Arathi Basin shoulders? Ik ben de naam even kwijt, Dragonhide of Lizardhide? Anyway, die probeer ik nu dus te halen.
Anders laat jij even je ventje zien voordat je zo'n grote bek opentrekt :/ Dat char heb ik nog niet eens een week op lv 60. En heb em in 9 speeldagen en 21 uur naar lv 60 gelevelt, dus dat samen met mijn huidige gear is lang zo ''zwak'' nog niet.
idd chill als je over die post al pissig word dan word het volgens mij tijd om te minderen met wow maat
Zegt de gast die weleens afgebitcht werd omdat het zo'n stomme World of Warcraft nerd was xD. (Green mile..) Had je jouw zin maar anders moeten formuleren. De zin alleen al was een ''verwijt'', een smiley slaat dan nergens op. Anyway, zo heel veel WoW speel ik niet, en heb verder geen zin om nog op deze discussie in te gaan
Dat heet sarcasme, en ja je gear blijft kut maar dat is te verwachten als je net 60 bent, niks mis mee.
Ik had een orc warrior level 30. Ik en mijn vrienden zijn opnieuw begonnen als alliance. Heb nog niet zoveel kunnen spelen wegens drukte met school. Maar dit ben ik tot nu toe. Dwarf Warrior lvl 16.
Nah, QS wil maar niet droppen voor me Net als Drillborer disk Edit: En nee, dat zijn niet de Big Bad Pauldrons Bloodsoaked Pauldrons , lijk al bijna echt Horde