Vanavond zal ik een pic van me warr uppen . Vette chars xatos en pim ^^. Voorderest veel rogues , me smashes rogues! Maar t ziet er allemaal cool uit .
Humans zijn vadsige kleine ventjes en Elfen hebben van die flaporen en zijn een beetje gay . Maar dat hoort ook gewoon bij een elf. Orcs ftw ^^
Haha te grappig, heb deze al eerder gezien maar dan in de uneditted versie. Dits mijn character btw: Tis niet in het start screen zoals de meeste in deze thread, maar ik vondt em wel cool .
Want vinden jullie het coolste ras voor warrior. Orc staat op nummer 1. Maar wat denken jullie van de alliance? Dwarf(daar speel ik nu mee, maar ze zijn zo klein), Night elf(cool, maar zo dun)?
Qua armor komt het bij Tauren of orc natuurlijk het mooist naar voren maar is zo cliche. Wil je echt ftwpwnen dan ben je natuurlijk female gnome warrior.
Ik vind hoe kleiner hoe beter, het is gewoon lachen als een kleine Gnome een grote Orc verlaat bijv. .
Coolste ras voor een warrior is imo een Nelf of Dwarf. Zien er beide geweldig uit met brute endgame setjes.
nee... humans zuigen echt vind ik.... ik weet niet wat ik gaafst vind.. ik denk dwarf warrior... die zijn er vind ik voor gemaakt om warrior te zijn
Ik vindt dat orcs het coolste zijn voor warrs, tauren vindt ik gaar want ze lopen en slaan echt lame . Voor ally vindt ik Nelf stijlvol vechten in melee, en gnome is gewoon alleen maar grappig. Humans zijn een beetje vadsig en klein imo.