1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf waar is mijn sig

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door slicer, 1 mei 2004.

1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal Eckie op deze thread wijzen..........

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit werd voor het nieuwe sig beleid ook gedaan. Een member kreeg toen eerst een pm met de vraag of hij/zij z'n sig wilde aanpassen en als deze dit niet deed dan werd de sig uiteindelijk verwijderd door een admin (mods konden toen nog geen sigs verwijderen). Het probleem is dat wij er dus tijd in moeten gaan steken in het verzenden van allerlei pm's en vervolgens moeten gaan zitten wachten tot er misschien moest worden ingegrepen terwijl dit eigenlijk helemaal nergens voor nodig is. De regels omtrent signatures waren bekend en wie zich er vervolgens niet aan houd die krijgt op een gegeven moment dan ook met de gevolgen te maken. Iedereen heeft inmiddels wel genoeg de tijd gehad om de aankondiging te lezen en zijn sig aan te passen. En tja, dan moet je achteraf natuurlijk niet ons iets gaan verwijten wat jezelf had kunnen voorkomen. :)

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  3. gerjan

gerjan Guest

Als mod zou ik dan gewoon die pm sturen en de sig inkorten tot 5 regels(lees:rest er af knippen), of als het echt niet kan weghalen.

Maarja tijd he...

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bij een sig van 6 regels gaan we niet moeilijk doen - als ie niet volstaat met kleurcodes en dergelijke tenminste - zelfs 7 (korte) regeltjes worden door de vingers gezien. Als signatures in onze ogen écht te lang zijn of zo storend dat ze opvallender zijn dan de post zelf dan gaat tegenwoordig eenvoudigweg de schaar erin. Is ruim van tevoren aangekondigd, dat had je dus kunnen weten, je hebt alle tijd gehad om je sig aan te passen.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmm okee ik ben de 'boosdoener'.
    Zoals in de eerder genoemde aankondiging al staat: er worden geen PM's meer gestuurd omdat 9 van de 10 members daar domweg niet op reageert. Het is ook niet bij te houden wie er nou wel en wie niet een PM gehad heeft, vandaar dit lik-op-stuk beleid. (Afijn, dit zei Gothic dus ook al...)

Wat betreft de affaire slicer (en ook betreffende Da Richard): Ik heb geen sigs verwijderd die korter waren dan 7 regels. Die 5 regels is een richtlijn waar men aan gehouden wordt als het nodig is, maar als een sig van 6 regels er netjes uit ziet wordt hij niet verwijderd.
    Ik moet er wel bij zeggen dat er wat verwarring is ontstaan doordat de standaard-grootte van de sigs is veranderd (dit heb ik ook al bij de admins aangekaart). Grotere letters betekent dat een zin eerder afgebroken wordt, waardoor een sig dus ook meer regels in neemt. Als je sig voorheen aan de regels voldeed en ik heb hem nu verwijderd omdat hij met het grotere lettertype te groot was: mijn excuses. Ik heb er simpelweg niet op gelet.

Wat betreft mijn sig: niemand heeft me er eerder op gewezen, maar zoals je kan zien heb ik hem ingekort.

6. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    hoe komt het dat nu opeens iedereen van die idiote grote lettertypes heeft??

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Houd je eigen aan deze simpele regel: Valt je sig meer op dan een post dan is ie niet goed.

Zo vind ik zelf quotes in sig's erg irritant, denk altijd dat ze bij een post horen.

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zoals ik al zei: de standaardgrootte van de sigs is veranderd van size 1 naar size 2. Waarom is mijn een raadsel.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    hmm.. leuke zin voor in mijn sig O-):+

10. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    hmm das wel irri maar zal je wel zelf kunnen veranderen toch???
    en denk dat de V3-kabouters dat hebben gedaan:D

11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dit maakt het er lekker duidelijk op. Het is toch 5 regels en dan is het volgens mij ook 5 regels. Straks komt er iemand met 8 regels die zegt: ja de mijne is 8 en verwijderd en die heeft er een van 7. En dan blijft die van 8 staan en dan komt er iemand met 9 en ga zo maar door. En er hoeft nu niemand te zeggen dat dit kinderachtig is, want er zullen altijd mensen zijn die dit doen. 5 regels is 5 regels

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Sorry dat ik het zeg maar er kan hier door sommige toch nogal wat gezaagd worden, jellejelle, waar slaat zo'n post nu in hemelsnaam op, ja 5 = 5, maar ben jij bij wijze van spreken gelukkiger in een politiestaat vol met stricte regels? Natuurlijk is het oneerlijk als iemands sig met 7regels mag blijven als die van iem met 6 wordt verwijderd, maar dat zijn toch maar richtlijnen waar mods op kunnen steunen om hun 'daden' te 'rechtvaardigen'. Zolang je sig niet overdreven tegen de 'regels' is gaan ze echt niet zagen over dat ene regeltje extra of het kleurtje dat er teveel aan is.
    Blijf alsjeblieft een beetje menselijk & verdraagzaam, overdrijf niet in je sig en je hebt toch helemaal geen problemen. Zo moeilijk toch niet lijkt me

2 mensen vinden dit leuk.
  13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat heb je aan zo'n regel als je hem niet consequent (hoe je het ook schrijft) toepast en dat de crew/mod zelf een sig. (Gerbo) van 20 KM heeft...

En niet tegen em zeggen je moet je sig in korten omdat ie te lang is, nee gewoon verwijderen :)

Kijk:

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem best dat ze hem verwijderen, maar misschien kan dan wel de oude sig via een pm gestuurd worden. Want die van mij is ook verwijderd, en daar geef ik ze helemaal gelijk in, heb namelijk niet echt goed bijgehouden. Maar er stond wel iets vets in, wat ik nu dus niet meer weet.

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem zelf maar verwijderd en hem vervolgens ingekort weer ingevuld. Ondanks dat het even schrikken was toen alles onder mijn posts leeg was, heb ik mezelf snel kunnen herpakken. Ik koester dan ook geen wraakgevoelens tegen dienstdoende crewies cq members met talent voor de NSB en tref zelf alle blaam. Ik ben dan ook niet van plan een ongenuanceerde woedeuitbarsting tegenover het gezag te forum en de rest van de wereld te plaatsen. Voor mij is het af zo. O-)

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    _O_

My thoughts exactly :cool:

17. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    'k d8 dat jullie pas over 'n tijdje zouden beginnen met het verwijderen van sigs? :eek:
    >>> ivm de V3 :p

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
  19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook een vraag hierover. Ik werk namelijk op 1280x1024 en dan is mijn sig maar 4 regels. Als je echter op 640x480 kijkt, dan is hij veel meer regels.. Hoe bekijken de mods dit? De frontpage van XBW is namelijk ook al zo klein, dus als alles bij XBW op 640x480 gaat, dan heb je niet veel ruimte meer...

Ik kan nergens in mijn CP iets vinden om een gameslijst aan te maken... Waar zit dat dan??

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  20. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 2 mei 2004

Deel Deze Pagina