1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf waar is mijn sig

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door slicer, 1 mei 2004.

1. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Gezaagd? Ik geef alleen maar aan wat er nu gebeurd. Je ziet in deze thread al verschillende mensen roepen: he, zijn sig is veel te lang. Men heeft een streng beleid aangekondigd en dan wordt het niet uitgevoerd. Dan moeten ze gewoon zeggen dat er wat strenger op sigs gelet gaat worden qua kleur en grootte en niet dat de maximumgrootte 5 regels is.
    Dit komt uit de aankondiging van Darkwing

Volgens mij krijg je alleen maar scheve gezichten van mensen met sigs die verwijderd zijn en dan sigs tegenkomen die even lang zijn.
    Het is idd zo dat de admins, of wie dan ook die de sigs inkort er zelf een beetje zijn eigen interpretatie aan moet geven, maar je krijgt gewoon scheve gezichten als je eigen regels bij de een wel en de ander niet naleeft.

BTW, politiestaat, ik ben geen nazi hoor :mad:

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Thanx!! :)

Hoe bekijk ik iemand anders zijn profiel? Waaroner vind ik dat op de mainpage?

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    moet je op iemand zijn naam klikken:)
    maar ik vind ook wel dat als je een grens stelt dat je je er daaraan moet houden. niet 7,6 maar gewoon 5.

4. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mods wat vinden jullie van mijn sig?? O-)

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die lompe rode letters moeten echt weg.

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Grote rode letters zijn zo passé. :cool:

7. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan om de één of andere vage reden niet op die FAQ hier komen, dus vraag ik het maar hier. Mijn sig is ineens megagroot qua lettertype en ook veel te lang. Ik vraag niet of iemand hem wil verwijderen, maar of iemand een tag heeft waarmee ik het lettertype kan verkleinen in m'n sig. Zoiets kleins als Eckie bijvoorbeeld.

EDIT:Ik heb het zelf al uitgevonden. Maar dankzij die nieuwe profielopties zal ik iets anders dan m'n games in m'n sig zetten binnenkort :D.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat belachelijk is, is dat sommige personen nog steeds met sigs van 10 regels en kleuren rond lopen en andere waarvan de sig net 6 regels is, verwijderd wordt. Wees dan concequent verwijder dan alle sigs die te lang zijn !!!

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie dan nog steeds geen lijst met games.. ?? Of ben ik blind aan het worden?

10. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op iemands naam klikt, en vervolgens op public profiel krijg je de lijst games van diegene tezien, als hij de lijst heeft ingevuld tenminste.

11. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

waarom word mijn sig waarin 100 spaties zitten steeds verwijderd? er staat geen tekst op dus het zijn geen regels

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ok luistert: We hebben zo'n 11.000 members, en we zijn met een modje of 15/20. We zijn allemaal mensen en kunnen dus ook niet garanderen dat alle te lange sigs van de ene op de andere dag verdwenen zijn, maar we doen ons best! :D
    Ha... ha... ha... wat zijn we weer grappig. Jij probeert echt vrienden te maken hier volgens mij? :{

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht dat je weg ging. [​IMG]

1 persoon vindt dit leuk.
  14. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook maar 500 characters in je sig. zetten en hij laat maar max. 6/7 regels toe , hangt van de regel/zin af .

EDIT/ wat raar , vorige week was dat wel zo , maar nu niet meer . Kan me sig meer helemaal uitbreiden :9

15. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

nee joh das een fabeltje

nee ik maak eerst ff een toernooi af hiero en dan ben ik weg...

16. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

hhm in real life spreek jij dus iemand aan en zeg je: Hey ik heb 100 spaties in mijn sig op een of ander verkracht forum... vrienden worden?

:{

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik moest er anders wel om lachen :p

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    *Komt terug van vakantie
    *leest verontrustende reacties
    *Kijkt naar sig
    *Zet painkiller weapon weer weg }:]

8)

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whaha lol, jij vraagt gewoon om ruzie..... :confused: 8) :+:+

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet niet of je jezelf grappig vindt, maar als dat zo is ben je zeker de enige. Ik word in ieder geval nogal moe van je gezever overal. Ik ga ervan uit dat je niet zo dom bent dat je écht niet snapt wat ik bedoel, dus vanaf nu verwacht ik alleen nog on-topic posts van je ok?

Deel Deze Pagina