1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf waar is mijn sig

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door slicer, 1 mei 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Doed....

Als jij dit zo'n "verkracht" forum vind, waarom wees je dan geen grote jongen en doe je wat je beloofd heb?

hint: klik ;)

Maarre nu weer on-topic zoals Eckie al zei :)

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    ff kijke

3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ergerde me er niet zo aan..

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... wat is jouw punt nou helemaal?
    Je sig is trouwens een beetje lang, misschien zou je hem kunnen inkorten? :confused:

5. box_thijs

box_thijs Guest

misschien heb ik ook een te lange sig. miss te veel kleurtjes (2 zoals je ziet) miss te veel regels (valt wel mee aangezien ik niet zo veel spelle heb) misschien is mijn sig wel goed :) (hoop ik) als jullie hem verkeerd vinden dan moeten jullie hem maar wegflikkeren :-( misschien moeten jullie zon soort regel maken van "niet langer als je gemiddelde post" zoiets had ik al gehoord maar ik denk dan dat iedereen masaal lange post gaat maken on hun sig zo lang mogelijk te laten zijn :-|

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn sig is even lang als die van jou :confused::confused: (5 regels)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jawel, maar die van Mister Kalashnikov is door al die fleurige kleurtjes een stuk opvallender (en in mijn ogen ergerlijker) dan die van Eckie. Dus zou zijn sig al in aanmerking komen voor verwijdering.

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet niet welke resolutie jullie hebben, maar op 1024x786 is het toch echt 7 regels.
    Ik zie 3 kleuren en 2 witregels... en ga me nou niet vertellen dat die blauwe zin bij jou op 1 regel past? :confused:

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    IPV zo zitten te klagen kan je natuurlijk ook gewoon even die witregels er tussen uit halen. Probleem opgelost

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Als die kleurtjes jullie zo ergeren, waarom zit die optie er dan uberhaupt in?
    Daarbij, jullie gaan er nu van uit dat iedereen zich aan die sigs ergert, terwijl ik het gevoel heb dat meer mensen zich ergeren aan deze zero tolerance crap, dan aan de signatures zelf. Maak er niet zo'n probleem van, jullie lijken nu net Signature-nazi's o.i.d.

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mensen ergeren zich per definitie aan alles wat iemand hun oplegt, dus daar moet je niet van wakker liggen. Waar ik me wél aan stoor is als iemand mij met Nazi's vergelijkt.

Ik neem aan dat je die uitspraak even wilt rechtzetten...

Voor het overige: Er zijn een aantal mensen die werkelijke belachelijke signatures hebben. Als we via PM vragen om er wat aan te doen dan "Hebben ze de PM niet gezien", "geen tijd gehad", "moeten we niet zeuren", enz. Of men begint via PM een ellenlange nieteswelles discussie zonder er iets aan te doen. Op een gegeven moment zijn we het zat en houden we op met overbodige discussies. Dat moment is dus pas geleden bereikt.

Overigens heeft niemand er last van, want als mensen zich gewoon aan die paar eenvoudige regeltjes houden hebben ze nergens last van en merken ze er niets van. Die mensen die zich er aan storen en er last van hebben dat zijn alleen de mensen die het signaturebeleid aan hun laars gelapt hebben. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook die resolutie, alleen telden die witte regels toch niet mee? |:-

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whaha lol, Signature Nazi's _O_

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maarre, Pejannl, jij hebt eigenlijk ook een opvallende signature omdat jij "Wie dit leest is gek..." op grootte 3 hebt gezet, zo beoordeel jij (en alle andere mods) ook andere mensen dus waarom mogen jullie wel grote lettertypes hebben maar wij niet... |:-

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je maakt jezelf belachelijk met zo'n reaktie (i.c.m. die erboven). Als je het niet erg vindt reageer ik daar verder niet eens op.

16. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whaha, als er mensen zijn die zichzelf belachelijk maken zijn jullie het wel, een beetje stennis lopen schoppen omdat mensen 1 of 2 kleurtjes teveel in hun signature hebben, nee dat is lekker |:-

Daar komen de signature nazi's aan 8)

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *zucht*
    Alsof een witregel geen regel is? Alsof een witregel geen plaats inneemt?
    Hebben jullie je kleuterschool wel afgemaakt? :confused:

Het is nu wel duidelijk, jullie vinden het geweldig om je tegen 'regels' af te zetten. Zal wel aan de leeftijd liggen...

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4

JEZUS man doe niet zo neerbuigend zeg!

Je zit constant mensen te verbeteren, zelfs als het om een spelfoutje gaat, sorry hoor maar dat is gewoon super irritant, vraag maar aan andere members die zullen het zeker met mij eens zijn.

Je denkt altijd dat jij de beste en de slimste bent enzo, maar omdat je mod bent maakt dat je nog geen god hoor :{

19. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    jongens wat zeuren jullie nou tog!!! pas je signature nou gewoon zo aan zoals de modjes 't willen dan kan ie ook niet verwijderd worden!! ze doen gewoon hun werk hoor :) O-)

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Eckie corrigeerde mensen ook altijd al voordat ie mod was :D

Over die 2 kleurtjes in een sig: Onzin dat die worden weggehaald. 2 kleuren mogen best, 3 ook ... Zelfs 35 miljoen kleuren, zo lang de sig maar niet meer opvalt als de post.

* Scheert alvast kop kaal :cool:

Deel Deze Pagina