1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf waar is mijn sig

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door slicer, 1 mei 2004.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

mvdstam, jij moet oppassen nu, als je ons nog één keer durft te vergelijken met nazi dan kun je een onmiddellijke ban verwachten. En dat meen ik :mad:

Luister, je kunt allemaal hartstikke moeilijk gaan doen en tegen de regels gaan schoppen en de grenzen van het beleid proberen op te zoeken, maar daar maak je jezelf echt niet populairder van. Wij doen ons werk door het beleid te bepalen en dat vervolgens uit te voeren. Deze regel is ingevoerd om de leesbaarheid van het forum te bevorderen. Als je daar niet mee eens bent, heb je uiteraard het recht om tegenargumenten in te voeren. Tot nu toe heb ik weinig anders gehoord dan 'doe niet zo triest', 'stelletje nazi's' en 'heb je niks beters te doen'. Dus: als je gegronde argumenten hebt waarom sigs van 3 kilometer wél toegestaan zouden moeten worden: meld ze gerust. Heb je niks beters te melden: zeg dan alsjeblieft niks.

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Darkwing, ik bedoelde dat stukje met Nazi's helemaal niet en dat weet je zelf ook wel denk ik, dat was gewoon als grapje bedoeld, ok? Het is ook wel leuk dat je meteen gaat dreigen met een ban i.p.v. dat je eerst een discussie aangaat, maar zo werkt dat niet, je bent een admin en je bent nu toch wel die macht aan het misbruiken, maargoed als ik je met dat nazi gedoe beledigd heb bied ik hierbij mijn excuses aan, maar je moet je gewoon niet zo snel de kast op laten jagen hoor 8) Ik vind alleen dat jullie een beetje overdrijven, dat is alles :)

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Spotten met dat soort dingen zijn geen grapjes. Daar ben ik heel makkelijk in. En begin niet over machtsmisbruik, dat heet gewoon machtsgebruik. Soms is dat kennelijk nodig.

Je mag ons sig-beleid best overdreven vinden, we zijn op dit moment ook behoorlijk streng, maar dat is puur omdat we al die megasigs met weet ik hoeveel kleuren zat zijn.

Het leuke is wel dat Pejannl de spijker precies op z'n kop slaat: alleen degenen die daadwerkelijk een te grote sig hebben (of hadden ;)) en dus de regels aan hun laars lapten, maken er grote problemen van. Typisch.... :)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie (ik trouwens ook) die gigantische sigs zat zijn, ik zeg alleen dat jullie dit wat subtieler aan hadden kunnen pakken. Dat is alles :)

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Die subtielere aanpak is er, zoals ik al eerder aangaf, al sinds jaar en dag. In het forumbeleid heeft altijd al beschreven gestaan wat voor eisen er aan een signature worden gesteld. Zo eenvoudig is dat.

Maar helaas... Bij sommige mensen is een subtiele aanpak volstrekt zinloos. Ik ken een gebruiker die aan twee OWs niet voldoende had en er nog een tijdelijke ban bij nodig had... Raad eens over wie ik het heb?

Over "subtiele aanpak werkt wel" gesproken... Duh!

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmpf, ik had van jou een OW gekregen omdat ik zogenaamd "modden" uitlokte (:confused::confused::confused:) en van DwD een OW voor het misbruiken van mod-tags (?), beetje lullig, niet?

Dat ik een tijdelijke ban heb gekregen betekent overigens niet dat ik meteen "anders" aangepakt moet worden? :confused:

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat betekent het zeker niet, en als mijn post de indruk wekt dat jij een speciale behandeling zou moeten hebben dan heb je mij verkeerd begrepen c.q. heb ik mij verkeerd uitgedrukt.

Maar het illustreert wel dat er soms mensen zijn die zelfs na 2 OWs nog steeds de weg naar de forumregels niet gevonden hebben. Ergo: De zachte aanpak helpt vaak niet.

Voorbeeld, als we het toch over jou hebben (alleen als voorbeeld): In de forumregels staat expliciet dat er niet over modchips geschreven mag worden. Ook niet "een beetje"; gewoon helemaal niet. Punt uit. En toch ga jij erover beginnen. (Dat was dus die OW die je indertijd van mij hebt gehad). (Post)

Ergo: Soms is het gewoon noodzakelijk dat een regel met straks beleid wordt toegepast. Dat geldt o.a. voor discussies over modchips. Dat geldt ook voor het kickbeleid in Xbazar. En dat geldt kennelijk ook voor signatures.

Tip: Mensen die niet over modchips schrijven, niet te snel kicken en geen overdreven signatures gebruiken hebben er geen last van. Trek daar een conclusie uit en doe er je voordeel mee.

NB: Ik behandel jou niet anders dan anderen (hoop ik). Mocht je je ooit door mij t.o.v. anderen benadeeld voelen dan is dat zeker niet bewust gebeurd en moet je je gewoon even bij me melden.

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet prima de regels van dit forum, en volgensmij waren die 2 OW niet helemaal 100% terecht (maar daar ga ik nu niet over in discussie, daar is toch niets meer over te doen) en zelfs ik leer van mijn fouten.

Enne volgensmij zei ik in die tread toen jij mij die OW gaf dit:

"Maar hoe kan iemand met een modchip dan ingodsnaam op live?"

Ik had dit inderdaad niet moeten zeggen, en ik denk dat ik hiermee inderdaad iets over modden uitlokte, dus nog sorry daarvoor |:-

Die andere OW was dus voor het misbruiken van die mod-tags, en dat deed ik voor de lol, dus ook stom 8)

/Mod Graag ontopic blijven. We dwalen erg ver af. Wanneer nog vragen of discussie bestaat over beslissingen uit het verleden, verzoek ik dat de betrokkenen per pm uit te vechten. - Cole Trickle

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2004
  9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    1. Dat signature nazi was gewoon een geintje, gejat van Penny Arcade (What are you? Some kind of Pee-nazi?) Ik verwijt jullie echt niet dat jullie 6 miljoen Joden hebben vergast hoor...

2. Als niemand er last van heeft, waarom hoor ik dan overal gemor en zie ik in sigs dingen staan als: 'sig NIET verwijdert door de admin'of 'welke faggot heeft mijn sig. verwijdert?'
    Willen jullie dat niet zien, of doen jullie maar alsof?

En Eckie: Het ligt zeker aan de leeftijd? Als je met dat soort idiote uitspraken komt, is het echt triest gesteld hier.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik schrijf toch Die mensen die zich er aan storen en er last van hebben dat zijn alleen de mensen die het signaturebeleid aan hun laars gelapt hebben. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.?? :confused:

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Prrrf, de laatste 20 reacties in deze thread mogen wat mij betreft in het archief 'gouden en overgetelijke xbw.nl momenten'. Waar een extra optie in V3 al niet toe kan leiden...

12. Sam Fisher

Sam Fisher Spartan #117

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit zo veel gelul in 1 thread zien staan.
    Maar ik doe vrolijk mee:
    1)Er moeten sowieso grenzen gesteld worden.
    2)Grenzen zijn er niet om overschreden te worden.
    :cool:Mods zijn ook maar mensen dus ze kunnen zich ook vergissen, vanzelfsprekend is het dan dat ze vanzelf geconfronteerd worden met veranderingen in het beleid die niet ten goede komen van het forum en zullen die logischerwijs dan ook zeker veranderen. Mod zijn is een lastige taak, dat weet je pas als je er zelf een bent (geweest), So cut them some slack! (=Geef ze wat credit, -voor de kinderen)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    2: Ik hoor het ook overal, op straat, in de kroeg echt overal :+ Beetje overdreven. Kijk naar de feiten, die staan in deze thread. Zoveel verschillende mensen reageren niet in deze thread, diegene die reageren zijn "toevallig" de lui waar de sig van is verwijdert.
    Zelfde als mensen een boete krijgen voor te hard rijden. De 1 scheld de agent de huid vol, de ander rijdt gewoon niet te hard. :+

Deel Deze Pagina