hehe... Maar dit wordt eigenlijk weer eens soort van dialoog en je weet het he: THE MODS ARE WATCHING US maar weer terug naar het topic: hoe zit het nou eigenlijk met dat Titantron maken ? lijkt me wel vet, maar hoe werkt dat nou ?
dat is moves maken, he, volgens mij kan je dan een move pakken, en dan daar zooi uithalen, bij andere plakken en viola, hep werkelijk geen idee
mmm... Scoutmaster, 1 vraagje: hoe werkt dat Titantron intro maken nou ? alleen dat wil ik even weten
bij www.cd-wow.net is hij 48,99 incl. verzenden, je hebt wel CC nodig.. ik wil hem ook wel hebben, maar ga hem niet nieuw kopen, wacht tot hij op xbazar staat..
op Xbazar ? Dan kun je denk ik lang wachten, aangezien dit een echte topgame gaat worden ! Alhoewel, KOTOR is nu ook al op Xbazar TK/TR dat mensen die goede spellen weg doen Als ik Raw 2 heb, zal ik hem dus echt nooit verkopen !
ja ja, en straks ga je private messages sturen, maar dat vraag ik me ook wel heel erg af, maak me eigenlijk ook niks uit, als ik het spel maar krijg
is goed, blackspider is het niet. Ok, PM 1: beste blackspider... muhahahah ahum... geintje. Maar ik wil dit gewoon dringend weten ! de rest niet hoor. En ik wil het ook zo graag ! nog 1 week
Tha Great One, bedoel je vrijdag de 26ste, of maandag 29ste ? als dat is moet ik nog langer wachten maar ik heb hem in iedergeval vrijdag de 3de !