euhhhh, ik heb hem liever gratis en nu, dan betalen en nu ! ik weet niet wat jij wil, maar ik wil geld hebben maar we zullen toch moeten wachten
tja, de gme ruled idd, maar dat zeg ik aan de hand van de screens en filmpjes ik wil zelf de game spelen voordat ik kan oordelen ! En ja, hoe meer geld, hoe meer/betere games !
Ik ga vandaag naar Duitsland naar zo'n winkelcentrum en daar heb je Makromarket daar hebben ze hem wel, hadden ze Raw 1 ook al dus... Ik ga er heen maar dan krijg je alleen een Duits boekje en de achterkant staat in het huis.
nee gekopieerd BrAiN : ik vind de game wel een hele vooruitgang alleen ik vind het shit dat jeff hardy er niet bij zit maar enige minpunt is dat alles een beetje traag gaat zoals iemand vastpakken of slaan.En jammer dat er geen commentaar bij zit anders was het een stuk leuker geweest
http://mitglied.lycos.de/holyshit316/index.htm Zu sehen sind im Trailer folgende Dinge: - F5 - 3D durch einen Tisch - Diverse andere Double Team Moves - Moves von der großen Leiter - 5* Frog Splash - Swanton Bomb - Slam durch die Decke des HiaC - Slam durch die Tür des hiaC - Ein paar Entrance Szenen - Jeff Hardy CaW - Verschiedene Finishing bzw. Special Moves (Stunner, Shattered Dreams, etc.) - Moves mit einem Stuhl Hinterlegt wird das ganze von dem Song "Cloud Connected" der Gruppe "In Flames" staat er
drugs d8 ik http://mitglied.lycos.de/holyshit316/raw2trailer.wmv Prior to being released from WWE, Jeff Hardy had been under suspicion for substance abuse. Many in WWE thought substance abuse was the answer to Hardy's constant late arrivals and lack of passion for the business, as well as famous disappearing acts. Some said they knew for a fact Jeff had a problem, but couldn't figure out what it was so they simply released him. Jeff Hardy could wind up making more money on the Indy level than he has been in WWE, and many say you're interest in wrestling changes for the better when you leave WWE, so you can never rule out the possibility that Hardy will continue to be involved with pro wrestling on some level. However, the general consensus is he has no desire to be involved with the profession anymore, so we'll see what decision he makes in the upcoming weeks. "
Mello1982 !!!! ik wil je heel graag geloven, maar ik heb net antwoord gekregen op 2 mailtjes die ik had gestuurd: 1: die ging over Raw 2, en dat jij het spel al had: en 2: deze ging ook over Raw 2, wanneer ie nou wel uitkomt bij Dimplus:
->(hopelijk)<- ok dat wor dus niks:\ jammer dat je niet gevraagt had wanneer wij hem dan kregen ivm Zaterdag en zondag geen post enzow en hij liegt dus:?
hij komt zeker wel ! this eigenlijk al een mailtje van een paar dagen geleden ! Die 1ste is de nieuwste en daar zegt ie dat de uitgever het spel eind deze week levert