1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

  1. BrAiN

    BrAiN Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0

    ehh?

    61.99 is et d8 ik hoor
     
  2. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    dus hij ligt al bij dixons en bartsmit en al die andere blije shops?:confused:
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voden jullie eigenlijk van Smackdown op de ps2 er komt binnekort ook een nieuwe Smackdown voor de ps2 WWE:confused:mackdown Here comes the pain:)
    Maar Raw was vandaag niet in m'n brievenbus ik hoop dat het morgen is.
    :)
     
  4. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen ps2 hier :D ook geen SMACKDOWN! maar even over RAW 2 ze waren bij Dimensionplus gelijk uitverkocht toen ze vrijdag binenkwamen... jammer vandaag krijgen ze de nieuwe bestelling binnen ik hoop dat ik hem vandaag of morgen krijg..
    Maar morgen zijn WIJ niet thuis want dan ga ik lekker naar Keulen! WWE Passport 2 Pain !! Dan zie ik ze live! :D Ik heb er echt vet zin in :D en dan de volgende dag de show naspelen met Raw2 :)
     
  5. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Smackdown here comes the pain gaat mn neef halen dus dat zit wel goed.

    Dat spel heeft betere animaties dan raw 2 alleen raw 2 heeft weer betere graphics..

    ik hoop dat de raw series ooit motion capture krijgen net als bij smackdown.
     
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh... Raw 2 heeft een aantal motion capture moves erin zitten hoor ! niet allemaal maar wel een flink aantal :D het zou helemaal mooi zijn als ze allemaal motion capture waren ! :)
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    double post.
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    als je hctp filmpies heb gesien dan snap je wel wat voor motion capture ik bedoel.

    :)

    het is een leuk spel ...echt maar een paar dingen vind ik erg jammer en ik hoop dat ze daar extra op letten in de nieuwe raw.

    -Meer motion capture (geen vage moves zoals ninja diving headbutt WTF!!)

    -Season mode mag wel wat meer afwisselend zijn....krijg alleen maar dezelfde scenes te zien.

    -clipping problemen. clipping kun je nooit helemaal wegkrijgen in een game maar hier kun je het wel iets minder maken....ik wil geen tafel in een ladder zien staan lol.

    -unlockable pakjes en wrestlers...want die zijn er gewoon niet.

    -commentators naast de ring...vaag ik zag ze in een screenshot dus ik snap niet waarom ze uit de game zijn gehaald.

    -maven,jeff hardy eruit gehaald...ik weet dat jeff ontslagen is maar ...hallo regal is ook al een jaar weg en die zit gewoon in de game.
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Boeie Maven is kut8)
     
  10. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het volkomen eens met The Great One ! The Ninja Diving Headbutt ( of hoe het ook heet 8) ) is wel lachen, maar toch niet echt realistisch ! er mogen van mij part ook best wel wat meer moves in ! niet dat dit weinig is, maar er mogen er toch nog meer bij :) ! En de season mag wel wat uitgebreider zijn...
     
  11. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand ff goeie voordelen en selchte nadelen van deze game willen geven want ik twijfel me rot en dan nog iets komtie op xbconnect
     
  12. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    de nadelen staan een paar posts hierboven..

    voordelen.

    Uber graphics

    eigen liedjes als opkomstmuziek

    eigen titantron filmpie maken

    edit a wrestler mode

    season mode waarbij jezelf kan kiezen wat je doet..

    genoeg match modes

    coole camerastanden en replays
     
  13. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke sorry dat ik nadelen niet had......Maar ik wou hem maar gewoon gaan halen daarstraks istie nergens te bekennen niet bij FRS,Intertoys,Dixons:mad:
     
  14. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ie wel uiverkocht zijn :) gelukig voor mij had ik ge-preorderd bij dimplus, en had hem wel op tijd binnen, maar als het goed is krijgt FRS maandag weer nieuwe binnen :)
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    wie hebben jullie eigenlijk allemaal gemaakt.

    ik jeff hardy,ultimo dragon,team angle (ik heb gewoon team angle en niet worlds greatest tag team)

    ik heb ook nog de meeste wrestlers geedit zodat ze er up to date uitzien.

    en ik heb veel entrances up to date gemaakt inc. songs.
     
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu: Jeff Hardy, Ultimo Dragon, en een stuk of 10 ventjes die ik zelf heb verzonnen :) Maar als ik een gekopieƫrde cd met liedjes probeer op mijn xbox te zetten, pakt ie hem niet :confused: hoe doe jij dat dan ?
     
  17. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    uh...hij doet t gewoon ...ik doe nix byzonders...ik heb gelukkig we lie we cheat we steal voor los guerreros....ik heb eigenlijk alle nieuwste liedjes...echt vet...tenminste rvd zn echte song met tekst.
     
  18. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel btr dattie dan komt want lijkt me wel een coole game en heb nog geen vechtspel dus alleen de entrance kun je nou ook van je eigen ventje alles compleet maken dus ook de animatie hoe die naar de ring gaat of heb je gewoon een aantal keuzes en van mensen die je hebt geunlocked?
     
  19. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel jammer: je kan geen mensen unlocken :mad: je moet gewoon een entrance van iemand keizen en daar zelf alle licht effecten bij doen :)

    Maar ff over die cd's Tha Great One:
    Ik gebruik MMore Metallic, en daar zet ik dan MP3's op. Maar als ik doe probeer af te spelen op de xbox, pakt ie hem niet, en zegt zo van: kijk of de cd is beschadigt of is het wel een dvd move, adio cd etc.... Welke cd soort/merk gebruik jij dan ?
     
  20. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Niks te bekennen ervan op de site van frs hoor:confused: :'-(
     

Deel Deze Pagina