1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    mmore CDRW moet je hebben die werken en als je de liedjs op e box heb gegooid dan kun je de cd weer wissen en hergebruiken.

    ik heb trouwens een vette jef hardy entrance ....beetje glow in the dark paint enz.

    ook. verander d von en bubba ray zn pyro op 0.1 sec.

    kane ook 0.1 seconde

    en bij triple h moet je 2nd pyro triple h 2 ....56.6 seconden d8 ik...dan spuugt ie voor de 2e keer naar de camera.

    bij rey mysterio moet je bij pyro 2 ..edge doen dan krijg je meer smoke
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, das het antwoord dat ik nodig had :) kzal morgen maar eens wat CDRWs gaan kopen :) en ik zal straks ff die entrances veranderen :cool:
     
  3. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eige Titrantorn filmpies make dan ? :D
     
  4. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Sting gemaakt, lijkt precies.....ik vind dat hij ook wel in het rijtje hoort van deze Wrestlers
     
  5. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen titantron is eigenlijk best saai :mad: hadden ze wel meer aandacht aan mogen besteden... Je pakt 1 van de 10 (geloof ik) moves waaruit je kan kiezen, en je zet er eventueel een text van 3 lijnen bij. voor de rest is het gewoon kijken :{
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dat boeit me niet zo erg ik ben al blij dat het erin zit....
     
  7. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de game nu ook, tegek spel ben er weer lekker aan verslaafd beetje iedereen aant neerammen(vooral door een kooi:p)nee tis een mooi spel alleen toen ik is een keer op de kooi stond en booker t beneden zag ik z'n benen niet omdattie in de mat zaten beetje vaag maar mooi en goed spel verder
     
  8. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vaag... ik ben met season bezig en was op Wrestlemania WWE World Champ geworden... volgende season was ik geen World Champ maar Crash :confused: hij is me enemy maar weet iemand hoe dit kan ?! En daten is 3x geweest maar komt er weer een mongool en slaat me neer :confused: :)

    Tell me plz
     
  9. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je zorgen dat je een wedtrsijd krijgt aarmee je een titel kan winnen die persoon die het dan is gewoon een "call out" op doen?
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    para k had een ruzie met the rock en ik stond in een gang met jericho en mijn mannetje (Booker t) deed people s elbow bewegingen....en toen kwam the rock en hij deed het voor ....ik d8 ik en erich o gaan hem beuken..maar the roch liep verder.


    lol ...er stond argue onder in de cutscene.
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zo de namen niet van alle cutscenes, maar ik heb de hele lijst op een of andere site gezien, en heb ze allemaal al gehad :mad: Echt te weinig verschillende cutscenes :mad::mad:
     
  12. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik weet zeker dat je argue niet gehad hebt want daar zijn er heel veel van.. dat is trouwens een hidden cutscene samen met fued,conflict,trust,respect,date
     
  13. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    jewel ! Die heb ik 200% zeker weten gehad, vraag maar na bij mijn broertje :D ze verschillen alleen met elkaar doordat er soms andere mensen in zitten...
     
  14. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    NARF! Ik ben nu WWE Champ geworde en me maat is nu World Champ... en hij was Tag Champ met H-H-H :confused: :mad: Argh hij wou da geneens met HHH maar hij is gewoon allie en helpt de hele tijd :'-(...

    Ik krijg ook HELE tijd DEZELFDE scenes.. k date nu met Trish :D Oohyeah... maar hele tijd die achterlijke Randy Orton komt me in elkaarslaan... de verste met date was in de kleedkamer dat ik mee naar binnenging... maar me enemies zijn nu Torrie :confused: Crash :confused: Randy :confused: en Chirs Nowinskie :confused: allemaal mongole terwijl ik met de grotere superstars wil... maar krijg ze moeilijk weg.

    Ik wil nieuwere scenes, maar kzit nu in 2e jaar in januari ofzo.. weet iemand hoe ik snel andere enemies kan krijge en andere scenes van respect enzo ?!
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb maar 1 argue gekregen ooit maar ik weet niet hoe k de rest krijg:mad: .....eht lullig ik deed zo set trap op steiner...mist mijn mannetje en hij gooit een TON!! op brock lesnar die toevallig langsliep.

    mijn mannetje had vorige keer trouwens eric bischoff gebeukt.

    ik zit trouwens in jaar 6.
     
  16. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    :| tfoe jaar 6 :D lol ik nog maar in jaar 2 , kheb wel Royal Rumble gewonne doordat me maat en hogan en ik nog alleen over ware.. hij was met hem bezig bij de touwe, ik ff clotheslinetje en bo0m allebei eruit :D Here is Your Champion.. lol

    En The Rock kan geen People's Elbow ofnie ?
    1x gestealed maar daar heb je nie zoveel aan...
     
  17. SuperIndo

    SuperIndo What's Ya Flava

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Yooow Tha Great One,
    Waar heb jij de entrance music van Los Guerroros (lie, cheat, steal) vandaan? Want ik kan hm nergens vinden...
    en kan je uitleggen hoe je jeff hardy en ultimo dragon heb gemaakt? of is er een speciale CAS-site?
    alvast bedankt!

    später

    ps. the rock kan wel peoples elbow, volgens mij finisher als tegenstander in de touwen zit. dan doet ie eerst een spinebuster en daarna peoples elbow.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  18. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in jaar twee maar wil nu een titeltje gaan halen hoe doe je dat:confused:?

    In Triple H is m'n manager;)
     
  19. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de titelhouder uitjoelen ( complain ), en dan als ie jouw grootste vijand is, moet je Call Out doen. Werkt niet altijd, maar het is de beste manier. En soms krijg je gewoon de match :confused: Ik had een keer toen ik voor de zoveeltste keer opnieuw begon, in de 1ste week al een titel match ! :D
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb m en er zit geen commentaar bij...ik zal ff die link zoeken want het is al een tijdje geleden dat ik m heb gedowned.
     

Deel Deze Pagina