1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

  1. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    k Thanx maar lijkt me wel lastig want (bij mij is Scott steiner)wereld kampioen maar steeds als im complain doe heb ik MISS:'-( dus maar ja iig bedankt voor je hulp
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan kloppen, bij mij RVD wwe champ, en die belt wil ik hebben ! dus complain ik, en complain ik etc.. heel vaak miss, maar als ie succes is, is RVD ook echt pissed. Hij valt mij nu redelijk vaak aan in de lockerroom :) Ik val hem trouwens ook vaak aan, als ik win ( wat eigenlijk altijd wel is :p ) wordt hij ook minder populair :D
     
  3. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die je een ''Suprise Attack'' in de lockerroom hebt , en je wilt snel winen druk je op start en dan ''back to previous menu'' dan ga je weer trug naar menu en heb je automatisch gewonnen!
    [Voor de genen die te vaakworden aangevallen :D]

    Kzit nu net in jaar 4 en ben nu Undisputed Champ :D Kheb Rey Mysterio ge-edited en hij lijkt er nu beter op met een ander masker, ik wil graag Tag Champ worde samen met me maat maar hij heeft vaak Tag Match met H-H-H :mad: en Stone Cold :confused: wat eigenlijk nergens op slaat...

    Ik heb nu heel vaak gedated met Trish :D maar elke keer word ik geslage door Randy Orton of Crash :mad: :'-(

    Wie zijn jullie enemies ? Mijnes zijn: Torrie Wilson :confused:, Crash Holly, Randy Orton en Chris Nowinksy... met geen van hun wil ik iets mee maar tog zijn het me enemies :mad:

    Ik wil met Brock , Kurt en Rock enzo maar dat lukt niet :mad:
    En is bij iemand al een Date gelukt ?
     
  4. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    OOhja en als ik Complain doe zie je weet een cutscene met mij die wat tegen Chris Nowinsky of Orton zegt :mad:
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    maaaar voor mensen die hem nog niet hebben: hij is de aankoop waard? Ik vond deel 1 niet slecht, maar echt geweldig was het ook allemaal niet....deel 2 is dit wel?
     
  6. SuperIndo

    SuperIndo What's Ya Flava

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    yooo okej man, thnxx
    als je de link niet meer kan vinden kan je hm ook wel sturen via msn ofzow.... mn msn-adres is: evil_kenneth@hotmail.com
     
  7. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog iets... ik heb een sstar gemaakt dan maar nu zie ik als ik me costume enzo beetje vernieuw dat ik meer points kan doen bij techincs enzo maar het kan niet... En de naam veranderen en zo ook niet :mad: weet iemand of dat WEL kan ?!

    Ik zit nu nog in jaar 4 en date nog steeds met Trish.. maar ik heb al 13x gehad dat ze me mee naar de lockkeroom vroeg en dat dan gaat en dan komt er weer een aap en die mept me neer... heeft iemand al een volgende stage gehad ?!

    Und ich wol neue enemies :p
     
  8. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nieuwe vijanden wil, en nieuwe vrienden, moet je naar je Profile gaan bij CAS, en dan bij Alignment ( of hoe je het ook spelt :) ) een andere letter kiezen. Letter D betekend in ieder geval dat je bevriend raakt met The Rock. De rest zoek ik even op.
    Dus ik edit dit bericht strax wel ff :).

    /EDIT:

    ===========================
    3. Wrestler Alignment Types
    ===========================

    These are the alignment types for the default in-game wrestlers.
    You cannot edit these.


    Type A Wrestlers: A perfectionist.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    D-Von Dudley Kevin Nash
    Triple H Molly Holly
    Trish Stratus



    Type B Wrestlers: Always helps out other people.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    Edge Big Show
    Hurricane
    Kane
    Rikishi
    Terri



    Type C Wrestlers: Aims for fame and success.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    Booker T Batista
    Kurt Angle Chris Jericho
    Matt Hardy Christian
    Spike Dudley Jamie Noble
    Tommy Dreamer Nidia
    Stevie Richards



    Type D Wrestlers: A true individual who doesn't mind standing out.
    -----------------

    Faces:
    ------
    The Rock
    Hardcore Holly
    Hulk Hogan
    Lita
    Ric Flair
    Rob Van Dam
    Shawn Michaels
    Stephanie McMahon


    Type E Wrestlers: Subdued, more intrested in observing others.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    Billy Kidman Chris Nowinski
    Chris Benoit William Regal
    Crash
    Rey Mysterio



    Type F Wrestlers: Watches our for number one above all.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    Torrie Wilson Lance Storm
    Randy Orton
    Test



    Type G Wrestlers: Aims solely for happiness.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    Chavo Guerrero Rico
    Eddie Guerrero
    Goldust
    Tajiri



    Type H Wrestlers: Works for physical perfection.
    -----------------

    Faces:
    ------
    Brock Lesnar
    Jazz
    Mark Henry
    Rhyno
    Stacy Keibler
    Steve Austin
    Undertaker


    Type I Wrestlers: A peace-maker and conflict solver.
    -----------------

    Faces: Heels:
    ------ ------
    Billy Gunn A-Train
    Bradshaw Chuck Palumbo
    Bubba Dudley John Cena
    Goldberg Val Venis
    Jacqueline Victoria
    Scott Steiner
    Shannon Moore

    Check deze FAQ voor alle dingen over Alignment... :)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  9. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet of da allwmaal wel klopt want ik heb dat allemaal gemixed :)
     
  10. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je alle 'normale' superstars zoals The Rock, Kane etc.. een andere Alignment hebt gegeven ? :confused:
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    IK ben jaloers op jullie waar heben jullie wwe raw 2 gekocht want een vond ik al dope en 2 is natuurlijk geniaal bij ons is tie er nog niet.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hebben jullie dat ook als jullie met een seizoen bezig zijn, en je zit in een wedstrijd, dat dan je vijanden interferen en tegen je vijand gaan vechten inplaats van tegen jou, volgens mij klopt het niet echt:confused:, en wat heb je eigenlijk aan een manager, ik heb er een, maar weet niet wat ik er meer moet?
    maar voor de rest is het echt een super spel, ik ben er helemaal verslaafd aan8)
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is een bug die anchor er niet heeft uit kunnen halen (omdat ze ontslagen zijn)
     
  14. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    Bij media markt amsterdam liggen er nog stuk of 6 exemplaren
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, oke. maar weet iemand of je, je tegenstander in een table match op de table kunt leggen, want ik ben Mysterio, en ik heb niet zo goede moves om ze door de tafel heen te gooien, en weet iemand wat je aan een manager hebt?
     
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan iemand op een tafel leggen, dor er met je tegenstander tegenaan te lopen en op de zwarte knop te drukken. Dan pak je gewoon je tegenstander en doe je een move :) Als je Mysterio bent, moet je gewoon de Mysterio Bomb doen, werkt altijd door de tafel :D En een manager, als het een vrouw is kun je haar daten ( ik weet niet precies hoe, want mijn manager is mijn broertje met zijn CAS die eeb man is ), voor de rest zie ik het nut ook niet in van een manager...
     
  17. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1

    ja als je tegenstander tegen de tafel staat ...sla m dan een paar keer ..op een gegeven moment wankelt ie en rolt ie op de tafel.

    alleen blijft hij niet zolang liggen....ik heb swanton bomb gedaan van de lange ladder door tafel...echt sick gewoon.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    en als je een tlc of een ladder match doet, moet je aan die belt gaan hangen, ik hang er dan aan, maar op welke moet je rammen om dat ding naar beneden te halen, want ik was eerst bezig, ik was er al best lang op. Komt The Undertaker, en die heeft hem gewoon eerder, en als iemand aan die belt hangt, kun je dan aan hem gaan hangen, en dan flikkert die eraf, als het kan, hoe doe je het dan. Kun je hem er ook afgooien?
    Een beetje veel vragen, maarjah.:cool:
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    om de belt eraf te halen moet je a tappen en je linker pookje in cirkels draaien.

    het leukste is als multiplayer doet en je hangt er bijde aan ....dat is echt humor....kijken wie het langste volhoudt
     
  20. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkste is als je aan een belt hangt, gewoon met je linker analoge stock, of D-pad ( tis maar net wat jij het fijnst vind ), en in een rap tempo op A+X te drukken. Wel A+X tegelijktijdig. Mijn record is +/- 7,5 sec ( met stopwatch gemeeten 8) )
     

Deel Deze Pagina