1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je hebt hell in a cell, cage fight, ziet er veel mooier uit, gameplay vind ik veel beter, beter cas, veel worstelaars, het seizoen is veel beter, enz. enz.
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik doe altijd gewoon zo ...armageddon hell in a cell en ik laat me bro meedoen ...hij legt het slachtoffer op de announcer table....en ik doe ninja diving headbutt door de tafel..vette sjit.!
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dat kan ook jah8)
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmz ik vond deel 1 cool
    maar hoe zit het met de stamina? soms wil ik gewoon ff met 3 andere spelers/computer spelers spelen en niet de hele tijd pinnen maar dan op het eind lig je met 1 klap weer 20 sec op de grond ofzo? is dat hier anders? dat je kan recoveren ofzo?
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    is natuurlijk net als in het echt, als je een paar flinke klappen hebt gehad, blijf je wel even liggen, dan moet je echt flink op de knoppen rammen om op te staan, en als je niet wil, dat iemand je pint, moet je hell in a cell gaan doen, en erop gaan vechten, kun je wel pinnen, maar heeft geen nut, want de scheids gaat niet naar boven
     
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je speelt Battle Royal 8) Of de Ladder/Table/TLC match als je niet van pinnen houd :)
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu de Sting theme aan het downloaden maar kunnen er wel gekopieerde CD's in de xbox.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    maar dan moet je opletten dat ze niet aan de belt gaan hangen:)
     
  9. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar das echt vette lol als ze op de ladder staan, en een partner van hem/haar ombeukt :D Of als ze al aan de belt hangen, hem/haar eraf schoppen door een flying move te doen vanaf en grote ladder :cool:
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Cool spel.. ik ben momenteel seizoen aan het spelen met The Undertaker.. Maar er zitten wel een paar lelijke clitches in vind ik.
    In een tag-team match samen met Kane werd het ff rommelig door interference en toen deed Kane zijn finisher op mijn undertaker (doh!) Vervolgens kon ik daarna niet meer van target wisselen.. En bleef hij gefocused op de Rock die voor de interference had gezorgd maar nu buiten de ring stond...
    En dit is eigenlijk maar 1 die ik nu noem.. Vind het jammer dat een goed spel.. potentieel echt een 9 score spel te veel van dit soort rare clitches (die je zelfs een wedstrijd kunnen kosten) heeft..
    Maar buiten dat is het nog steeds een leuk spel. Seizoen mode is erg leuk gedaan, hoewel ik toch graag wat meer opties had gezien, en de hoeveelheid verschillende matches is ook gaaf.
    Hoe dan ook het is zeker een verbetering tenopzichte van Raw1 maar ik denk dat ze nog heel veel kunnen verbeteren voor Raw3
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Neoseekers WWE Raw 2 forum is er al bekend gemaakt dat er wordt gewerkt aan Raw 3 :D Exacte info kan ik (nog) niet geven, maar al wel dat er o.a. Elimenation Chamber in zit :) Het wordt ook weer door Anchor inc. gemaakt, en WAARSCHIJNLIJK VOOR ALLE PLATFORMEN :mad: Als dat gebeurd, vind ik dat ze Smackdown! ook vooor de Xbox moeten uitbrengen.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Smackdown wel beter eigenlijk.
    Want deze season Mode is kut wat er zit niet eens ondertitling bij en ik kan niet liplezen.
    of kan je dat er in een of andere manier in doen want bij options staat het niet.
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind raw gameplay stukken beter dan dat arcade smackdown en als was de season mode maar uitgebreider met meer cutscenes ...en af en toe voice overs en ondertiteling... dan was de season mode stukkken beter dan de gescripte season mode van smackdown.
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de SEASON mode van Smakdown veel beter want je kunt ook zelf bpalen wat je zecht.
    En waarom hebben ze in godsnaam geen ondertiteling in RAW nu weetje niet waar het iover gaat en heeft het geen story.
     
  15. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei. In Smackdown is de tekst onder de filmpjes in Season mode handig, maar in RAW 2 zeker geen punt om bij stil te staan. Er is voldoende voor gezorgd dat je snapt waar het over gaat. Je kan hier alles inplannen en dat is wat RAW 2 zo gruwelijk maakt. Ook is hier meer het arcade-vechten van Smackdown - waar je zonder moeite Rikishi boven je hoofd tilde - uit het spel gehaald. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar 9 vd 10 keer mislukte het, omdat ik hem niet omhoog kreeg en Rikishi mij dus door de lucht smeet.

    Neej sorry mensjes van de PS 2...Aan Raw 2 hebben wij een veel betere versie van het worstelgame-genre...gaan jullie maar lekker " smullen van die heerlijke Smackdown Graphics " :9

    WIJ WETEN WEL BETER!!!
     
  16. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh man...ik word filosoof ;)
     
  17. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hulp nodig hoe kan ik gebrande cd's op xbox zetten.Mn xbox accepteert het niet.en waar kan je wav liedjes uithalen.Mp3's lukt niet op xbox
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    wat mij stoorde aan deel 1 is dat je als je een finisher deed gelijk opstond is dit veranderd?
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja alsje ze wel naar de klote helpt ...als je gelijk je finisher gebruikt dan sttaan ze op ..ja..je meot ze wel verzwakken
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hebSmackdown ook en RAWII ook maar de season mode vind ik beter als RAWII.De rest vind ik RAW II beter.
     

Deel Deze Pagina