1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik geef mijn mening.

    Het concept van raw season mode (niet scripted) is voor mij echt super wreed.
    Je hebt gelijk dat raw 2 season mode nog wat mist (heel veel trouwens) maar hey...dit is pas de 1e keer dat er season mode in zit in raw (bij smackdown 5 keer)en het is tenministe origineel.
    Als ze de season mode nou ff goed uitwerken in het volgende deel dat word het echt mooi.

    Bij smackdown heb je scripted season mode, het is wel cool allemaal met bekende dingen die in het echt zijn gebeurd maar eigenlijk zit je vast aan het verhaal.
    Je mag dan wel kiezen wat je zegt maar meestal lijdt dat tot hetzelfde.

    Ik zeg maar zo Smackdown season mode is nu veel beter uitgewerkt (ze hebben ook meer tijd gehad).
    Maar als raw 5 (als die komt) uitkomt dan zal het 100 keer beter zijn dan smackdown season mode.
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Smackdown here comes the pain word ook echt heel goed.
    Maarw at boeit het
    het zijn toch de zelfde makers.
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    en qua vergelijking met X9...hoe houdt het dan stand?

    want ik vind de Revenge stages in X9 echt heel vet...krijg je beetje Double Dragon/Fighting Force idee....ook lijkt X9 best veel op no mercy...wat zeker geen belediging is...
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik eerlijk ben dan is htcp. op meer opzichten beter dan raw 2.:eek:


    en wx9 vind ik een kutgame....ze zeggen dat het realistisch is...nou de mannetjes rennen 200 km per uur en revenge mode is belachelijk ...wie gaat er nou securitys beuken en touwen klimmen in een wrestling game....tis wel origineel maar imo lomp
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23

    Ik vond het heel vet, dan krijg je eens wat anders dan normale wedstrijden. Je hebt gelijk over het rennen, das idd kut, maar ik vind het een vet spel. Gister nog paar triple threat matches gedaan en die zijn best spannend (met 2 vrienden dan he) . Ik moet nog ff w88 op Raw2 (gcshop), maar kben benieuwd of die beter is....
     
  6. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit* heb me vraag al beantwoord door een look te nemen hiervoor in het topic;)_O_
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ook een vraag,

    Altijd als je een match hebt gespeeld, dan wordt er altijd gevraagd "save player settings" ofzoiets, maar wordt je speler die je hebt genomen dan beter als je het saved? Zo niet, waar is het dan wel goed voor?
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is goed voor je hall of fame punten.
     
  9. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoemeer Hall of Fame punten, hoe beter je rank wordt en hoe meer CAS punten je krijgt !
     
  10. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leg je iemand op een tafel??????:confused: :confused:
     
  11. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen het is een goed spel echt waar..maar niet helemaal mijn stijl...Zijn er lezers in dit forum die het spel nog niet hebben...dan heb ik hem te ruil aangeboden....

    Dus als je interesse hebt, kan je daar ff kijken ( ik weet het, het is niet on-topic...maar misschien wel handig voor sommigen )
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je net te laat, ik krijg mijn versie morge ochtend...
     
  13. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens ik heb net met me eigen CAS tegen undertaker&kane gevochten op hard mode8) 8) Deze had ik jammer genoeg verloren dmv pinfall (mode:confused:treetfight)maar ik gaf niet op ik ging het nog eens proberen maar dan Undertaker&Kane&Rikishi8) 8) (denk dat ik naar psycholoog moet)een table match en raad eens de domme dikkerd rent op me af terwijl ik voor tafel sta en jahoor deze dikke meneer vloog door de tafel heen, toen was ik best wel blij

    Ik ging nog eens wat proberen Undertaker&Kane tegen mij weer hard mode alleen dit x hell in a cell wat slecht begon maar een heerlijk gevole gaf toen ik undertakertje uit balans zag boven op kooi wat doen we dan??:D Precies men pakt hem beet en geeft hem heerlijke slap ervan af heerlijk gewoon toen was brommermans K.O.(Ookal staattie gewoon weer op:confused: )

    Vond dit ff leuk om te vertellen en om de thread hoog te houden; vertel ook eens je belevenissen:p :p
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb dinsdag besteld bij gcshop zaterdag is het afgeschreven en nu is staat er nog steeds bij gcshop bij orderstatus het verschuldigde bedrag is nog niet overgemaakt heeft iemand een rede hiervoor?
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    zielige brommermans }:]
     
  16. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige die WWE: Raw 2 slecht vond spelen of wat ik ben een groot wrestling fan maar vond dit toch echt wel tegen vallen kwa graphics en kwa besturing
     
  17. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je slaap toen je het ging spelen??:9 :9
    Nee hoor grapje maar als jij dat vind dan moet je dat vooral blijven vinden maar ik vind het een topgame vooral met vrienden

    Maarw eet iemand nu al hoe je iemand op een tafel legt:confused: :confused:
     
  18. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet ik hem meer gamen maar toch ben de wat snellere gameplay gewend van Smackdown series
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Raw gaat wat meer de realistische kant op en smackdown is meer arcade.. vandaar het verschil in snelheid.
    Ik stoor me er eerlijk gezegd niet aan.. Hoewel ie wel ietsie sneller had gemogen
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben een beetje aan twijfelen want:

    Ik speel nu af en toe nog steeds DOA3 tussendoor. Dat is voor iedereen simpelweg knopjes drukken. Ik wil hiervoor een ander spel aanschaffen. Begint toch zo langzamerhand "oud" te worden.

    Is Raw wel meteen makkelijk rammen??
     

Deel Deze Pagina