1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk toch eigenlijk als jericho z n oude liontamer zou gebruiken op piper dat ie zou gaan huilen
     
  2. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Piper zou zelfs met zijn looprekje Jericho nog aankunnen. Daarna pakt ie zijn doedelzak en laat Jericho door de ring dansen. :+
     
  3. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    IK keek net op www.dimplus.nl en zag dattie 26 september(tegelijk met KoToR) uitkomt weet niet of het al oud nieuws is:p
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek nog steeds een worstelgame die lijkt op WCW vs NWO Revenge op de N64. Deze zijn allemaal zo saai en realistisch. Bij die andere had je ook allemaal van die Ninja moves en zo in de ring.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Helaas zijn Andre the Giant en de British Bulldog dood.. dus een legendarische match tussen b.v. Andre en the rock/undertaker of lesnar zullen we nooit zien.
    Overigens zijn de huidige worstelaars etc physiek vaak groter en sterker dan dat ze vroeger waren.

    Anyway on-topic.. een soort van legend mode was wel gaaf geweest in dit spel.. Tuurlijk is er Legends of Wrestling (of hoe heet dat spel) maar daar speel je met plastic/klei poppetjes.. Had toch wel graag gehad dat dat spel meer de graphics van WWE Raw2 had gehad.
    Ik vraag me trouwens af hoever bepaalde gebeurtenissen ondertussen in de WWE van de laatste tijd eventueel nog terug te vinden zijn in dit spel.. Zoals het unmasken van Kane
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zit er denk niet in

    reden. ze zijn nu het spel aan t tweaken enz enz en kanes unmasking is vrij recent.
    ze kunnen niet dingen blijven adden.

    over de story mode ...de storymode van wwe raw 2 heeft du nix te maken met het verhaal van wwe van nu.... JE MAAKT JE EIGEN VERHAAL:D :D je kunt van alles doen in story mode vrienden vijanden maken dingen stelen backstage mensen uitdagen met microfoon,mensen manipuleren,aanvallen backstage en nog veel meer.

    je maakt dus je eigen story en wat je doet beinvloed het verhaal ...Bijv. als je iemand als Rey mysterio zal aanvallen backstage dan zal het publiek je niet mogen en dus fluiten ze naar je in de ring.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is waar het is te recent.. wel jammer eigenlijk want sinds dat Kane op de rampage tour gaat is raw wel een stuk instressanter.. Maar ja in de game zelf kan je het zo intressant maken als je wil natuurlijk.

    True weet wel dat je je eigen verhaal maakt maar het was wel tof geweest als dat soort belangrijke gebeurtenissen wel meegenomen werden.. beetje zoals EA heeft gedaan met F1 career challenge..
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    jammr dat raw niet meer op tv is...

    alhoewel er was een poll va nwelke programma wil je terug zien op v8..en toen stonden raw en smackdown 1e en 2e
     
  9. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Def Jam Vendetta op ps2 of ngc...is hetzelfde
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze game lijkt mio zeker wel vette shit. Maar had het wel leuk gevonden als die old skool wrestlers erin zaten!!!
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja hulk hogan is old skool en undertaker
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    als ze het live! maken, wordt het een geheid succes...

    lijkt me wel wat: online tag team wedstrijden spelen :9
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    nee het word geen live game....raw 3 waarschijnlijk wel.

    maar er zijn nieuwe screens.
    van IGN.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Als de screen hebt gezien waar je je mannetje kunt kiezen dan zie je rechtsonder hoeveel paginas er zijn. 8 dus en per pagina zijn er 16 worstelaars dus......:D :D :D er zijn er veel meer dan de 64 die ze hadden gezegd.*)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit wordt echt een masterlijke game!! Zit Randy Savage er ook in??
     
  16. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    geen old skool worstelaars sorry don juan.

    maar je kunt ze altijd zelf maken want deze game heeft de meest uitgebreide CAW mode
     
  17. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk et wel :D VET VEEEL GEKkkkkk!!!!!!!!!
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Fuck geen randy savage?? Ik vind hem echt zo meesterlijk. Ik hoop echt dat deze game goed wordt. Ik heb na nwo vs wwc revenge op de N64, geen worstel spel gezien die hier aan kon tippen!!!
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind wwf no mercy op de 64 een van de beste worstelgames ooit ..ik had m op mn pc staan.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Neej ik playde altijd revenge samen met mijn broertjes. Revenge is toch het 2e deel uit die serie??
     

Deel Deze Pagina