zo te zien zitten er wel veel wwe fans op het forum ik zag iemand met het teeken der van volgens mijn was dat the hamer(zijn avantar) lesnar heb er een met brock lesnar ik zag een DX avantar lol en kurt angle zijn gezicht is ook niet gelukt vind ik jammer meschien is svr08 beeter
Stumperd is te merken dat jij geen verstand van wrestling heb,zeker fan van simon dean?? By the way haal die piemel uit je oor :')
ik geen verstand van wrestling? moet jij zeggen met je nickname en avatar. ik kijk nog steeds elke week menneke.
lol ik ook eikel, als je elke week kijkt welke legend is er laats dan door RatedRko geconchairtoed, behalve Ric Flair??
jim duggan geloof ik? is al tijdje geleden. maar ja laten we ophouden, i apologize, we moeten in deze thread praten over de game. en die is goed!
Nice!! idd Jim Duggan, Ja is al tijdje geleden maar ik loop achter krijg SD en RAW op dvd gebrand en haal ze maar 1x in de maand op :') Maar wat is je gamertag, kunne we keer tegen elkaar as je dat wat lijkt
Jezus Christus! Maar toch eindelijk gehaald! WW 2007 Smackdown Vs. RAW Championship Gold! 30G. Unlock every WWE Championship title. Denk wel 1 van de pittigste Achievements die ik heb gehaald.. En deze ook nog: Way Past Jobber 20G. Win 50 matches on any difficulty setting. Those Who Paved The Way 20G. Unlock every WWE Legend. Nog meer mensen die al aardig wat hebben gehaald?
welke dingen moet je nog meer halen wil je alle wwe titels unlocken en ik meot aleen nog stone cold steve austin krijg hem niet geunlocked wweet ff niet wat ik moet doen davoor weet jij t the yakuza?
Jemig, dat is geen makkelijk spel zeg... :{ Volgens mij is dit wel 1 vd moeilijkste Achievements van de game, zo niet DE moeilijkste: WWE Smackdown Vs. RAW Royal Rumble Legend Win a 30 Man Exhibition Royal Rumble as the #1 entrant on legend difficulty. Wat heb ik daar lang bijgezeten zeg... Iemand anders die hem hier al heeft?
@jeffor: Stone Cold Steve Austin - Win the the Royal Rumble Trophy @alle wwe fans hierzo: check & reageer hierzo http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=19968
Zijn er nog mensen die zin hebben om snel die online achievements te halen? Dan kunnen we samen even snel 3 achievements in 1x halen! Iemand die dat wat lijkt?
Zeker een zeer tof spel, alleen jammer dat ik hem nu wel te makkelijk vind. op Legend win ik alles nu, alleen handicap matches zijn nog spannen