Het is inderdaad deze. Heb 'm vandaag binnen gekregen, ben niet onder de indruk van Season Mode maar voor de rest is het erg cool. Het draaide me toch altijd al om Exhibition en nu ook het online gedeelte. Er zit trouwens wel een rare bug in, als ik een finishing move doe en hij doet zo'n 'camera cut' dan is het geluid direct een stuk lager. Dit neemt wel wat pret weg, ik denk dat ik hierom dan ook maar die camera cuts uitzet. :{ -Edit- @ arma22 en Tha Great One ik heb jullie een friend request gestuurd. @ Wessiej ik kan jouw gamertag niet vinden..
Ah okido. Gisteren gekeken of het online ook lukt maar damn die Amerikanen hebben echt lag ja, bij Custom Match was alles gewoon rood. Niet leuk is dat.
Waren leuke potjes met tracks, voor het eerst zonder lag. Hij was wel duidelijk de betere, helaas dat de tornado tag niet echt liepen omdat er telkens weer mensen weg gingen maar verder was het erg leuk.
het waren leuke potjes met mika kimi hij is best wel goed ik raad aan om ook eens tegen en/of met hem te spelen (tag team) zodat jullie kunnen zien hoe goed hij is
Weet iemand hoe je die Superstar Challenges in je Locker Room kan doen? Ik kan die TV wel selecteren en bekijken welke Challenges er zijn maar ik kan ze niet kiezen, alleen op B drukken. :{
iemand zin om een keer online te worstelen, ik snap nog niet veel van dit spel maar daar komt binnenkort wel verandering in.
Jongens ,zou ik aub een antwoord op mijn vraag mogen hebben Ik heb het spel pas net en ik wil het de hele avond gaan doen maar ik wil dus een toernooi doen, kan dat , ik zie wel championschip staan enzo amar dan moet je met een bepaald iemand, dus ik bedoel eigenlijk een knockout fase of groeps fase zeg maar net als voetbal maar dan bij wrestling?
Volgens mij kan dat niet, King of the Ring is er ook niet meer dus ik denk niet dat dat mogelijk is. Was wel een leuk idee geweest trouwens, maar misschien kun je zelf iets van een schema maken.
Is er geen cheatcode om xp points te krijgen om je eigen mannetje beter te krijgen? Hoe kan ik iemand in de royal rumble uit de ring krijgen? Ik kan ze kapot schoppen maar het wil me maar niet lukken iemand uit de ring te gooien. En hoe kan ik iemand hard wegduwen of tegen de touwen gooien? Wat kan/moet je doen als je flikkert en in een superstaat bent? Wat erg cool was is dat je die trap ook af kunt breken en daarmee kan slaan. Dat is 1 keer per ongeluk gebeurd, weet iemand hoe je dat moet doen?