1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Season Mode uitgespeeld en kan nu wel die Challenges doen, zijn tot nu toe wel leuk. :)

2. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er mischien iemand een site of weet hij zelf een paar codes, bijv jeff hardy, Dat je dan hem na kan maken met codes, bijv Mouth: -90 Eyes-Bleu dat je die dan zo zelf moet maken, je hebt ze wel dat weet ik dan weer wel

3. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed ik vroeger ook altijd (het heet CAW's, als je toevallig op Google gaat zoeken) maar ik ken nog geen site voor deze game.

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    http://caws.ws/ heeft er heel veel ;). (af en toe is de site offline, dus als hij niet opent, even uurtje ofzo wachten ;) )

5. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad moeten sommige mensen hier even het boekje lezen. Ik heb nog een vraag over de legends. Hoe kan ik die allemaal unlocken. Heb nu al 2 keer season mode gedaan, 1 keer met raw en 1 keer met smackdown. Ben je dan toch verplicht om dat managing ding te doen?? Ik vind dat namelijk zo hopeloos saai.

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de WWE-shop bent dan kun je zien wat je ervoor moet doen om 'm te unlocken, volgens mij moet je bij elke Legend een bepaalde PPV winnen bijvoorbeeld voor Stone Cold de Royal Rumble. :)

7. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het het speltype waar je als je iemand pinfallt dat hij afvalt en je gwn verdoer moet, dat je met zijn 4e of 6 begint fzo:)

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel je Elimination. :)

9. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt , kan ik weer verder:D

10. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet 4-5 of 6 man battle royal
    Elimination chamber heb je ook

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe ik de challenge 'Personality Disorder' moet halen, die is flink pittig.

Echt alles heb je tegen je:

- Het is een handicap match, Dude Love vs Mankind, Cactus Jack en Mick Foley.
    - Ze hoeven niet te taggen, het is dus eigenlijk een Tornado Handicap.
    - De moeilijkheidsgraad staat op Legend.
    - DQ On.
    - Ring out 10 seconden.

Echt vervelend is het, ik heb alle andere gehaald maar deze kan nog wel even duren. :{

12. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet 1 de hele tijd aanvallen en zorgen dat hij langer dan 10 sec. buiten de ring is

zo heb ik hem gehaald

de moeilijkste is special challenge dan moet je met mickie james tegen great khali

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb die ook met dikke mazzel gehaald :confused:

die is echt niet meer normaal hoor!

maar idd, heb 1van die hufters gewoon 10sec buiten de ring gehouden :9

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zal het binnenkort eens proberen, bedankt voor de tip.

En ik heb gehoord van die andere challenge, die lijkt me dan wel weer lachen. :9

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Gehaald, was inderdaad makkelijk. In tegenstelling tot die speciale challenge. :9

16. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dan zo'n special challenges doen. Wat moet je daarvoor gedaan hebben of zo.

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Die kun je unlocken door de Superstar en Legend Challenges te halen, en die kun je doen nadat je Season Mode hebt afgerond. :)

18. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen(die wwe volgt) die dit bij het wakker worden leest en zich rot schrikt zal ik een hele korte samenvatting geven van wat nu bekend is verder staat meer informatie:
    Allereerst, je leest het goed, Chris Benoit is dood. Zijn vrouw (Nancy, Woman in WCW) en zoon (Daniel) zijn ook dood. Vanmiddag (Amerikaanse tijd) zijn ze dood gevonden in hun huis. Volgens de eerste politieberichten heeft Benoit waarschijnlijk zijn vrouw en zoon vermoord en vervolgens zelfmoord gepleegd. Raw is afgelast en Vince heeft zijn dood-storyline ook afgekapt.
    Onthoudt dat het nog niet zeker hoe hij dood is gegaan!

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je niet!

WTF! :eek:

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik hoorde het van m'n broer, had het nieuwsbericht zojuist geplaatst in het WWE topic, hier nog een keer.

Profworstelaar Benoit en gezin dood aangetroffen

26 juni 2007, 08:01

ATLANTA (AFP) - De professionele showworstelaar Chris Benoit en zijn echtgenote en zevenjarig zoontje zijn maandag dood in hun woning in Atlanta aangetroffen. De Amerikaanse politie vermoedt dat de 40-jarige Canadees zijn vrouw en kind om het leven heeft gebracht en daarna zelfmoord heeft gepleegd.

Benoit, een prominent lid van de World Wrestling Entertainment-organisatie (WWE), was berucht om zijn vliegende kopstoot. Hij zou komende zondag in een groots aangekondigd duel op een Amerikaanse betaalzender verschijnen. De 'Canadian Crippler' (Canadese Kreupelmaker') meldde zich in het afgelopen weekeinde echter af voor die wedstrijd wegens privéproblemen.

Echt niet normaal zeg. :eek:

Deel Deze Pagina