1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

1. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar de vs zou gaan zou ik idd vandaag naar wrestlemania gaan:) maar daar heb ik jammer genoeg geen geld voor:mad:
    Ze komen 26 april naar België voor de wrestlemania revenge tour in Brussel8)
    Kan ik ze eindelijk eens live zien:9

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waarom nooit in nederland :'-(
    In tiel bijv. :p

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 nieuwe screens.

Ziet er niet uit IMO. In FRN3 zien de characters er veel gedetailleerder uit en is het publiek tenminste 3D.

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wwe is vet en dit spel ziet er mooi uit! weten jullie of smackdown vs raw 2006 op de xbox is uitgekomen en waar je hem nog kan kopen?

5. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Nope niet op de xbox.. staat ook de de beginpost. Voor het eerst zal WWE uitkomen op een console niet door Sony geproduceerd. Maar vette screens!

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh net dit filmpje gezien !!! http://www.insidegamer.nl/xbox360/wwesmackdownvsraw2007/videos/392 moet je maar ff kijken is wel mooi... wat ik jammer vind is dat er zo weinig publiek/intresse is in deze game!! why??? k zelf kijk heeeeel erg uit naar deze game heb hem bij een vriend van me helemaal kapot gespeeld>> 2006 dan... ook deze game sal verschijnen voor de psp en de ps2...en natuurlijk de ps3

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Gewoon te mooi _O_!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vergeet niet dat het geen ingame is. Dit kan welleens er heel anders uit gaan zien. De grond ziet er trouwens erg slordig uit.

9. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt de games van dit soort spellen zijn nog nooit erg mooi geweest op de ps2... dus ik denk niet dat deze anders wordt maar de gameplay... khoop dat ze er weer veel van de verschillende "spellen"indoen...!!!

10. dutchonly

dutchonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is gwoon vet_O_ k heb zelf nooit games gehad (wel gespeeld)
    en k volgde het toen het op tv was

ps
    The Undertaker rullez
    en kane ook (maar alleen als hij zijn masker op heeft)

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Valt het jullie ook op dat sinds het grafisch mogelijk is de spelers zich de pleuris zweten?

Terwijl ze vroeger helemaal droog bleven?

12. lesnar

lesnar Thepainbringer

Leuk Bevonden:
    0

Hej 26 april was in brussel ofniet?? daar ben ik ook geweest was egt super!!! jammer dat Cena van HHH won in de main event,maar die vrouwen zagen er lekker uit zeg nog lekkerder als op TV :9

13. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit spel altijd geweldig een hele tijd geleden op de ps1. Met die harly brothers en zo, dus deze komt ook zeker in mijn lijst :)

14. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi filmpje maar het zegt niks aangezien het niet ingame is :confused:
    Op gammo staat namelijk wel een ingame filmpje van het spel, maar die vind ik er echt niet nextgen uitzien.

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  15. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    vdaag gekocht en morgen terug :)

teeeeergende laadtijden + het is niet nextgen waardig

16. MeneerStriker

MeneerStriker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de laadtijden vergelijkbaar met die van de demo?

17. lesnar

lesnar Thepainbringer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de laadtijden zijn best lang, had niet verwacht dat dat nog zo zou zijn op de 360,maar voor de rest ziet het spel er strak uit, alleen op een normale TV lijkt het soms net of je nog op een PS2 speelt dit is echt een spel voor een HD tv

18. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Zit angle hier nog in? of is tie geschrapt?

19. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    zit er in

20. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mannen in kleine lederen broekjes zijn inmiddels in ons kikkerlandje gearriveerd om jou met een clothesline te verwelkomen!
    Met andere woorden : Smackdown VS Raw 2007 is vanaf vandaag officieel in de winkels verkrijgbaar!

Zoals Mortal Marcel zich misschien nog kan heugen ben ik altijd een ontzettende Smackdown hater geweest, mijn voorkeur ging namelijk uit naar de Day of Reckoning serie voor de Gamecube.
    Aangezien dat geen optie meer voor mij is (X360) gaf ik Smackdown vs Raw 2007 maar een ''shot for the title''.
    En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de kwaliteit van deze game!
    Zowel kwa graphics als gameplay steekt deze game met kop en schouders boven de rest uit.
    Jaja....zelfs boven mijn geliefde Day of Reckoning (2).

De graphics in deze game zijn erg goed te noemen, de WWE superstars lijken ontzettend veel op hun ''real-life couterparts''.
    Het is helaas niet enkel goud dat er blinkt, het is duidelijk merkbaar dat er bij sommige minder bekende WWE superstars minder aandacht aan de graphics zijn besteed, hoewel het nog steeds niet lelijk oogt weet het toch niet zo overtuigend te ogen als bijvoorbeeld het model van Triple H, Kane en John Cena.
    Ik vond met name Chris Masters een beetje vreemd ogen.
    Wat zonde is want de modellen van Smackdown Vs Raw 2007 bestaan uit 20.000 polygonen, dat is 4x zoveel als de PS2 versie!
    Maarja, wie is Chris Masters? Niemand is toch in hem geinteresseerd moeten ze daar gedacht hebben.
    Het spel maakt ook goed gebruik van een zweet systeem.
    Naar mate de match vordert begint de WWE superstar steeds intensiever te zweten, erg realistisch dunk ik!

De Gameplay is overigens ook erg goed uitgewerkt met veel verschillende opties en mogelijkheden.
    Waar Smackdown punten voor scoort is het aanbod in match types, daar verbleekt de concurrentie bij.
    Matches als Burried Alive, Money in the Bank en Special Referee ontbraken in Day of Reckoning (2).
    Smackdown maakt ook gebruik van de zogenoemde ''Hot-spots''.
    Dat zijn verschillende voorwerpen in de arena die je kunt gebruiken, denk hierbij aan de ringpost, annoucer-table, ringropes, turnbuckle en nog veel meer.
    Aan mogelijkheden geen gebrek bij Smackdown vs Raw 2007.

Om maar ff een bekende leus te gebruiken, ik zeg tegen allen die geinteresseerd zijn in WWE :
    ''Time to play the Gamehhh''

Deel Deze Pagina