het enige leuke worstel spel dat ik ooit heb gespeeld was: wwf no mercy. lijkt dit spel daar een beetje op?
Laadtijden vallen reuze mee, gemiddelde laadtijd voor een match is ongeveer 5-7 seconden. WWF No Mercy delft het onderspit, zonder enige twijfel, ik heb ze beide zeer recentelijk aan de test onderworpen en Smackdown is vele malen beter. Een aanrader voor de WWE liefhebber!
Zag hem vandaag bij de Media Markt liggen, heb er een kwartier naar staan kijken en na veel overweging heb ik de game toch maar laten liggen. Misschien over een tijdje voor 30-35 euro's bij X-Bazaar vandaan halen
M'n broer krijgt het spel waarschijnlijk binnen dus dan kan ik 'm ook spelen. Ik ben nu geen WWE fan meer maar vroeger wel. Het eerste spel wat ik had was WWF War Zone en dat speelden we best vaak, daarna kregen we een demo van de eerste Smackdown en daar waren we helemaal verslaafd aan. Toen kochten we Smackdown 2 die we volgens mij nog steeds hebben. Op de PS2 was ons eerste WWF spel Smackdown SYM, ook die hebben we heel veel gespeeld waarna HCTP niet mocht ontbreken. Nu kijk ik best wel uit naar Smackdown vs Raw, de demo beviel me wel (behalve het commentaar ) en ook online lijkt het me erg cool.
inmiddels heb ik het spel goed doorgespeeld en kan ik niet anders zeggen dan dat het een van de beste wrestling games ooit uitgebracht is. echt geweldig!
echt supertoffe moves. Wel stom dat als je lichaam in het rood staat en je wordt op de grond geslagen dat je daar minuten kan liggen. Hoort er natuurlijk bij, maar is niet echt leuk.
klopt, tenzij je op tijd een counter move maakt. het is soms wat pittig, maar het is wel een uitdaging en het geeft je bovendien wel voldoening als ie wel lukt (waardoor je worstelster erna ook meteen opstaat)
Bij de demo lukte het me echt niet, dat is ook de rede dat ik het niet ga halen. Ik irriteerde me ook een beetje aan de laadtijden en als je een beetje hard aangepakt bent en je ligt op de grond kwam ik zelfs bijna niet meer omhoog , zelfs niet met de countermoves.
Ik heb een dringende vraag! Is het mogelijk om een online Tag Match te spelen op 1 Xbox? Dus gewoon een 2 player online Tag Match? Ik heb namelijk wel een guest profile aan kunnen maken maar ik zie geen optie waarin ik een 2e speler (op dezelfde Xbox dus) kan uitnodigen? Bij voorbaat dank! Leroy
Daar ben ik ook geweest lolllll ik zat naast de entrance ongeveer, kheb lillian snitsky HBk en Masters aan kunnen raken xD was een vette show avond van me leven gehad daaro
Na ruim een week WWE Smackdown VS Raw 2007 gespeeld te hebben kan ik wel concluderen dat het wel een vet worstel spel is . Iedere worstel gek kan ik aanraden om dit spel te spelen. Heb het online nog niet gespeeld maar dat zal ik denk binnenkort eens gaan uitproberen ,
Hehe ja daar had ik net geen geld voor anders was ik daar ook heen gegaan mja hopen dat ze in "07 terug komen
er gaan geruchten rond dat ze in 2007 weer gaan touren (weer Koln oa waarschijnlijk), maar dan met RAW, yeah!