1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen.. ik heb een aantal van jullie toegevoegd.. dus miss kenne we binnenkort een beetje spelen.. Ik had geen zin om jullie allemaal een berichtje te gaan sturen.. dus bij deze..
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is morgen goed?
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de ballen van deze game.

    Wellicht als ik het straks eenmaal doorheb dat ik het leuk ga vinden, maar ik lig alleen maar op de grond en de computer tegenstander blijft me maar vastpakken. Zo zit ik soms gewoon 30 seconden te kijken naar de tegenstander die allerlei spectaculaire dingen met mij uithaald, maar ik kom er niet tussen.

    Ook die melding "tap any button rapidly" schijnt geen bal te helpen. Ik druk me halve controller naar de knoppen, maar m'n mannetje blijft als een klein kindje op de grond liggen. Ook snap ik niets van die zogenaamde finishing moves en hoe ik ze uit kan voeren, want als ik eindelijk op m'n tegenstander lig, komt de scheids niet verder met tellen dan 2. Kan iemand mij uitleggen hoe deze game precies werkt? :emo:

    Het is momenteel té ingewikkeld met veels te veel moves.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze je beet pakken zie je bij je naam als het goed is staan zo van tap rb of lb op het moment dat dat erstaat klik ej die in en dan neem jij het over en die finishing move kan ook weer aleen als er staat finishing move moet je lb indrukken en als je tegenstander zenpoppetje bovenin rood is kan je makelijker uit tappen
     
  5. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    de triggers (LT EN RT) zijn te gebruiken om moves te onderscheppen en ze op hem trug te doen of stoten te vermeiden.

    LT = voor stoten te ontwijken
    RT = voor moves te ontwijken.

    wel precies de goede timing de triggers gebruiken, of als je ziet dat ie je vastpakt gewoon zo snel mogelijk op RT rammen helpt meestal ook wel om zijn aanval af te breken :)

    't is idd even wennen de nieuwe besturing maar als je het onder de knie hebt is het een stuk leuker !

    super leuke game. vooral om lekker potje te worstele met vrienden etc.


    edit: soms wel verrekte makkelijk een handleiding bij de game :emo:
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb die filmpjes ook al meerdere keren bekeken, maar ik kom er gewoon niet zo goed uit. In het boekje staat zo'n enorm grote opsomming van moves, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

    Ik ga er straks eens rustig voor zitten in de hoop dat ik het doorkrijg }:].
     
  7. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    jah joh je moet er even de tijd voor nemen :) maar je komt erwel !

    tis echt 10x betere besturing etc. als je het eenmaal door hebt =)
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Idd! Na een dag spelen gaat het al stukken beter en het word steeds leuker en leuker.
    Toch heb ik nog een x aantal vragen,

    Hoe krijg ik het nou voor elkaar om de special moves te maken die voortkomen uit een grapple?
    Laatst zette de tegenstander mij op de ring en ging mij heen en weer wippen. In z'n HUD zag ik staan welke knoppen hij in moest drukken.

    Als ik in de hoeken van de ring ga staan en ik druk op de A knop, dan maakt mijn speler een bol los.
    Dit kan aan alle 4 de kanten van de ring. Is dit puur show? Of heeft het een doel?

    Heeft iemand tips hoe ik het snelst Hulk Hogan vrij kan spelen?

    Alvast bedankt!
     
  9. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft ook een doel :) als je dan je tegenstander naar de zeikant van de ring gooit in de hoek knalt ie (als je hem van dichtbij gooit). met zijn hoofd tegen dat ijzere gedeelte :)

    en dat hij zulke moves doet dat ie je op de ring zet, als je hem vast hebt met een strong grapple loop je met hem naar t midden bijv van de ring, dan gooit hij je tegenstander automatisch daar op de ring en kunje hem heen en weer wippen, zelfde als je hem meesleurt naar een hoek, of als je uit de ring bent, sleur je hem naar de ring weer toe legt ie hem zo neer etc etc.

    dus gewoon met je tegenstander lopen naar hoeken of iets dergelijks :) bij de meeste dingen kun je wel wat met hem doen :)

    succes ermee


    edit: hulk hogan vrijspelen, door middel van story mode geld binnen te slepen. en daarna kun je hem in de shop vrijkopen.
    groetjes
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Thnx! Ik ga het straks eens proberen.

    Weet iemand toevallig ook hoe het nummer heet wat tijdens het intro filmpje gedraaid word?
    Ik kan er in het boekje zo snel niet uitkomen.
     
  11. zammalhoofd

    zammalhoofd Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat telkens niet verschillend....??

    1 vet liedje van de soundtrack is three days grace -riot...\o/
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De muziek onder het intro filmpje (met alle echte worstel beelden) is volgens mij telkens hetzelfde.
    Edit: Je hebt gelijk, de nummers verschillen idd, maar ik heb hem inmiddels gevonden!

    Across The Nation - Move To The music! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    smackdown komt in oktober naar belgie met onder meer batista en kane
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook helpt is zelf een poppetje maken en de move set maken. Daar kan je ook zien hoe je elke move moet doen. Ik krijg het iig pas echt door nadat ik een CAW had gemaakt ;)
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje kan je ook rey mysterio zn stats of andere ook bijwerken en ja hoe en waar?
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet ik deze game op de harde schijf? :)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iemand die antwoord kan geven?
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand hoe je je tegenstander op de "turnbuckle" zet want ik krijg hem er wel met zijn rug tegenaan maar niet erop. En ook vroeg ik me af hoe je hem met zijn buik tegen de "turnbuckle" aan krijgt. Het is me weleens eerder gelukt maar ik weet niet hoe:confused:
     
  19. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je die niet kan aanpassen.Alleen bij je created wrestler
     
  20. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ojah?? ben daar vorig jaar geweest toen was RAw daar in brussel, maar hoe weet je dat en waar staat dat?
     

Deel Deze Pagina