1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS RAW 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 4 nov 2008.

1. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS3 wel, heb hem gister toevallig nog gezien ;)

2. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was vandaag in Mediamarkt Amsterdam daar zou het deze week komen..
    Next level kan hem vandaag/morgen binnenkrijgen!

Spannenddd :)

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    tis altijd maar afwachten of ze gelijk te koop zijn. deze spellen zijn niet zo populair hier in Nederland.

4. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet er verandering in komen :):

Mensen moeten door hebben dat worstelspellen ook voor Niet-worstelfans toch wel vermakelijk kan zijn \o/_O_

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    mee eens. maar toch zal het nooit echt populair worden. kijk bijv. maar op xboxworld.nl. niet veel info over te vinden. spellen (waren) moeilijk te krijgen, gelukkig de laatste jaren wat makkelijker. en toch terwijl heeeel veel mensen Hulk Hogan kennen, als het mee zit kennen ze The Macho man en Andre the gaint ook nog. maar dat is old skool. veel mensen weten niet eens meer dat het nog bestaat. maar goed. ik verheug me enorm op het spel, en zal weer met veel vreugde menige mensen door tafels heen knallen..
    hoe zit het met je eigen mannetje maken?? je moet zekers weer helemaal overnieuw beginnen? het zou mooi zijn als je met je mannetje van eerdere versie's verder kan spelen.

6. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt! Ik kan mezelf echt geen worstelfan noemen, maar een potje SD vs Raw met z'n vieren op de bank is echt geweldig. Alleen aangezien ik in het bezit ben van SDvsRaw07, heb ik totaal geen interesse in 08 of 09. Het boeit mij niets of er nieuwe superstars zijn toegevoegd, ik ken ze toch niet...

Maar ik ben het met je eens dat eigenlijk iedereen een worstelgame in z'n collectie moet hebben, want wat is er nou mooier dan een vriend tot bloedens toe met een stoel op z'n knarretje te rammen!? _O_

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja of dat je een tag-team bent, en je 'maat' knalt die stoel op jou in plaats van de tegenstander. lache. het leuke is gewoon het kan alle kanten op. geen enkele wedstrijd is het zelfde. dat maakt het spel leuk en oneindig.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat waren dat tijden haha,je had Jake the Snake nog en die 2 Kiss achtige figuren met ook dat zwart wit verflaagje.:)
    En dan had je nog die ene schele met de houten plank zo,geweldig toen die hele poppenkast.
    Op school was het altijd wel het gesprek van de dag,ooh heb je gezien gisteren?
    Mooie tijden.:thumbs:_O_

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja lache. die '2 kiss' figuren waren er 3, demolition. of je bedoelt Lod (Legion of Doom) met animal en hawk, maar die haden roden en zwarte kleuren. die schele, was Hacksaw Jim Duggan (zit nu weer bij WWE raw, kijk maar op de website) ja dat was nog eens lache. en natuurlijk The Ultimate Warrior.

dus wie weet komt Hacksaw Jim Duggan ook wel in wwe 09 voor.

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou goed zijn.

11. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of The rock in 2009 zit?

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er niet in.

13. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    pfffff:mad: dat vind ik wel heel erg jammer zeg

14. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    stja..maar volgens mij worsteld hij ook niet meer..maar heeft hij zijn carriere gericht op films. wie weet is ie als 'legend' te unlocken. en anders zijn er wel 'caws' die uitleggen hoe je the rock moet maken.

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit er elk jaar als legend in maar dit jaar niet.Misschien komt hij er later bij via xbox live.En anders maak je hem gewoon.THQ komt ook begin volgend jaar met wwe legends dus misschien houden ze hem daarvoor

16. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net gehaald.. moest alleen helemaal tot nu wachten.. want moest werken..

Maar ik ga nu ff snel spelen voor ik ga slapen :D

Ik ben blij :D

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Is het boekje in het Nederlands en heb je geen kalender ofzo er bij gehad ?

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ben ook wel benieuwd hoe ie is. is de besturing anders? of hebben ze dat het zelfde gelaten.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
  20. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina