WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een Topic over WWE!
    Amerikaans Show Worstelen kwam eerst op V8 maar nu helaas niet meer...

    Kijk op Site www.wwe.com of hier in Nederlandse WWE Site www.wweholland.nl

    Post hier alles over WWE!}:]
     
  2. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch allemaal nep
     
  3. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    als het namelijk echt was hadden al die ventjes al lang een gebroken nek
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit [​IMG] is de edit-knop, en ja, het is in scène gezet. Maar het blijft leuk! 8)
     
  5. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    It's ENTERTAINMENT!!!|:-

    Als je het saai vind dan post je maar niks hier!

    Alleen mensen die het gaaf vinden!}:]
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    zucht .. ja het is nep.. egh duh? Dat neemt niet weg dat het enorme atleten zijn. Er zijn maar weinig lui die dat nivo halen.. Tijdje geleden zat er een free-fighter bij (en dat zijn harde lui) en die gaf zelfs toe dat ie niet verwacht had dat die worstelaars het zo zwaar hadden en zulke prestaties leverden. Dus ja het is nep, maar zeg dat niet denigrerend want ik weet 100% zeker dat jij niet het schema zou kunnen draaien wat die lui doen.

    het is een show..

    Persoonlijk blijf ik the undertaker als favoriet houden maar ja dat doe ik al zolang als ie in de WWE/WWF zit. Kane vind ik ook wel tof, maar mede door zijn link met Taker.
    Goede worstelaars vind ik o.a. Rey Mysterio (super atleet), Kurt Angle (technisch), Bradshaw en ach nog een hele lijst eigenlijk :)
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    kane heeft nu niet echt meer een link met kane...rey m. is wel ok en trish stratus en torrie wilson mogen er ook we zijn.

    k vind t alleen jammer dat het niemeer word uitgezonden
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Do you smell that the rock is cooking??!! 8)

    Of is dat die andere?? Ik keer er vroeger (3/4 jaar geleden) ook vaak naar. had telkens ruzie met een vriend van mij of het nou wel of neit nep/echt was...(ik zei natuurlijk dat het nep was;))
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bagger naam WWE kan er nog steeds niet aan wennen blijft voor mij nog steeds WWF!!!
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,dat heb ik nou ook
    btw:mijn favoriet is Y2J(Chris Jericho),gevolgd door Matt Hardy
     
  11. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo is The Rock maar hij is nu HEEL (Rule Breaker - Geen Publiekslieveling meer) Maar nu is hij wel vet grappig enzo en Rey Mysterio vind ik ook gaaf dat masker en natuurlijk de moves Brock lesnar is ook goed en VET gespierd en de lekkerste in natuurlijk Trish Stratus Damn Die Is F*Ck*N HOT!:9





    If Ya Smelelelelllllllllll What The Rock is COOKIN!
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  13. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus.......?????????
     
  14. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat dit weer op V8 wordt uitgezonden, want dat is vet cool
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb precies hetzelfde, ik heb net een special edition magazine gekocht dat geheel gewijd is aan Undertaker. Best wel gaaf om te lezen. Zo had het niet veel gescheeld of hij was geen worstelaar maar een basketballer geweest. Ik heb dat tijdschrift gekocht bij de Bruna op station Groningen. Dus ik neem aan dat ze het wel bij de meeste boekenwinkels zullen hebben, mocht je interesse hebben dan tenminste.

    Maar goed wie heeft No Way Out al gezien. Ik heb hem van de week binnengekregen en ik vond hem best wel gaaf. Maar 30 maart is Wrestlemania 19 8) , die zal No Way Out ongetwijfeld doen verbleken.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Goede tip.. thx man.. Ik volg momenteel het worstelen via een news letter en WWE.com (niet dat ze daar veel vertellen overigens)
     
  17. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Download filmpjes bij Kazaa en WM X9 word echt de mooiste PPV van het jaar want WM is the greatest....

    The Rock Vs Stone Cold... :)

    Die nieuwe Raw Magazine gaat nu alleen maar over WM en die kost hier GVD €11!!!!!!!
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik koop die tijdschriften bijna nooit, ik vind ze veel te duur. En WM 19 die moet gewoon geweldig zijn.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vond het vroeger altijd erg leuk om naar te kijken, toen kwam het nog op tnt en was sting de man :cool:
    was ook het begin van de wolfpack, vond vooral kevin nash, goldberg en the giant eg cool
    vooral goldberg, toen hij de jackhammer deed op the giant, echt ziek!
    dat hij dat gewicht de lucht in kreeg :D
    kan je zien dat het toch niet alleen show is, er zijn namelijk weinig mensen die dat hem nadoen
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    De WCW/NWO, waar jij het nou over hebt, heeft mij nooit echt kunnen boeien. Het werd pas leuk met hun toen ze tegen de WWE gingen vechten ("Invasion").
     

Deel Deze Pagina