1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

www.nowthatsit.nl

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 24 aug 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Een vraag. Heeft iemand ervaring met deze site? Heb je er dus een aankoop gedaan, of wel eens wat over gehoord. Ik heb een bestelling gedaan, echter, ik krijg maar een raar gevoel bij hierbij. De telefoniste is te onprofessioneel voor woorden en beloftes komen ze tot nu toe nog niet na....

    Ik hoop maar dat ik niet ben opgelicht. Misschien weten jullie meer.

    M.V.G.
     
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    de site ziet er ook niet erg prof uit. Ik heb zelf geen ervaring met deze site; ik hoop het beste voor je
     
  3. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je al betaald dan?
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet het ook niet, kan ook niets vinden bij de kamer van koophandel op deze naam...misschien kun je zelf even kijken.... www.kvk.nl
    Als het helemaal mis loopt kun je misschien naar de winkel gaan in Den Haag, maar ik zou even afwachten een paar dagen...
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ja ik heb al betaald. Dan zou het vandaag worden afgeleverd. Alleen belde ze me vaochtend dat dat moeilijk werd. Door de onprofessionaliteit van dat telefoontje had ik meteen iets van dat klopt niet...
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    als ze een vesteging hebben zal 't vast wel goedkomen...

    Al ben ik ook is opgelicht voor 800,- euro met een pc :mad: en die hadden ook een vesteging in Rotterdam -die moest dan nog geopend worden...
     
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    800 Euro??????????????????????????????????????????????? :eek:
     
  8. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het later van de bank teruggehad :D
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo dat???
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    kun je me een beetje uitleggen hoe dat proces in werking is gegaan? Misschien handige informaatie voor mij..

    edit: Ik heb net wel een KvK nummer gevonden. Ik hoop dus dat het een eerlijk bedrijf is met een megaslechte service, zodat ik niet genaaid wordt.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  11. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    serieus, dit is echt een opluchting.
    Samen met dat KvK nummer heb ik er wel weer vertrouwen in. Maar serieus, zij hebben echt de meest onwaarschijnlijk raar slecht dubieuse telefoonreceptioniste. Dat je slecht Nederlands spreekt, a la. Maar mij uitmaken voor verschillende dingen, zeggen dat de levering een paar weken kan duren etc terwijl er staat volgende dag binnen vind ik echt niet kunnen. Toen ik ze terug belde kreeg ik een faxtoon...toen had ik echt zoiets van hier klopt iets niet. Gelukkig krijg ik ze nu weer te pakken, en hopelijk heb ik mn geld zoeteen weer terug.
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Het doet er eigenlijk niet toe, maar wat had je besteld
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    wat doet er niet toe?
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat je hebt besteld
     
  16. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    3 pond kaas en 3/4 kark = appeltaart?
    (sloeg op vorige post)

    Maar als je een shop niet vertrouwd en vooral als je grote aankoop doet, doe het dan ALTIJD VIA REMBOURS! En ga informeren voordat je een aankoop doet!

    Is net als je een tas steelt en dan pas later achter komt dat je hem gestolen hebt. Snap je wat ik bedoel?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    je hebt 100% gelijk. Ik heb niet goed opgelet...was eerlijkgezegd met mn kop heel ergens anders. Normaal zou het eerste wat ik had gedaan op zoek gaan naar kvk nummer ofzo...Rembours is idd de oplossing, niet aan gedacht. Bedrag is overigens zon 180,- Dus dat is aanzienlijk.
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    eind goed al goed, geld is terug :).
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan ik nu gelijk even vragen of iemand ervaring heeft met de Hardware Concurent.
    Ik had er paar maand geleden een Toetsenbord en Muis besteld, Toetsenbord moest besteld worden bij leverancier enz enz : een maand uitstel.

    Nu zou het 2 weken geleden opgestuurd worden, nog niks binnen en ze stellen als maar uit :confused:
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon kneuzen. Gewoon aangifte doen als ze hun voorwaarden niet nakomen. It snappen ze wel, maar geld verdienen en klanten bedienen zijn veel van die webshops echt ondermaats in. Zwaar slecht gewoon. bij nowthatsit.nl precies hetzelfde.
     

Deel Deze Pagina