1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

www.nowthatsit.nl

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 24 aug 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Een vraag. Heeft iemand ervaring met deze site? Heb je er dus een aankoop gedaan, of wel eens wat over gehoord. Ik heb een bestelling gedaan, echter, ik krijg maar een raar gevoel bij hierbij. De telefoniste is te onprofessioneel voor woorden en beloftes komen ze tot nu toe nog niet na....

    Ik hoop maar dat ik niet ben opgelicht. Misschien weten jullie meer.

    M.V.G.
     
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    de site ziet er ook niet erg prof uit. Ik heb zelf geen ervaring met deze site; ik hoop het beste voor je
     
  3. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je al betaald dan?
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet het ook niet, kan ook niets vinden bij de kamer van koophandel op deze naam...misschien kun je zelf even kijken.... www.kvk.nl
    Als het helemaal mis loopt kun je misschien naar de winkel gaan in Den Haag, maar ik zou even afwachten een paar dagen...
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ja ik heb al betaald. Dan zou het vandaag worden afgeleverd. Alleen belde ze me vaochtend dat dat moeilijk werd. Door de onprofessionaliteit van dat telefoontje had ik meteen iets van dat klopt niet...
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    als ze een vesteging hebben zal 't vast wel goedkomen...