1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

www.xboxworld.nl probleem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ice Thunder, 26 jan 2004.

1. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb met hem gesproken en het ligt denk ik aan zijn provider: hij kan xboxworld.nl niet eens pingen .... kunnen wij verder weinig aan doen.

2. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    als ik inlog op deze site en ik ga naar forums en ik probeer te posten dan vraagt ie meteen weer me naam + wachtwoord, en dan lukt het me meestal niet eens meer om te posten
    hoe kan dat ?

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ga na profile> Edit options> Dan moet je van de bovenste 3 de laatste 2 aanklikken. Als het goed is moet je dan niet meer inloggen.

4. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    helemaal niet zo gek als je denkt...als er een verkeerde pointer in een dns geregistreerd staat voor een website dus verwijst naar een foutief ip dan kan dit verschijnsel inderdaad optreden. Dit is vaak de manier om bepaalde websites te blokkeren vanaf een intranet.
    Andere oorzaak zou kunnen zijn dat hij een ip heeft die soortgelijk is aan die van de site. Met andere woorden, als hij zelf ook in de 66.*.*.* range zit kan de DNS van zijn provider wel eens het probleem zijn. Heb dit zelf ooit ook bij planet gehad. Kon geen enkele webiste in de 62 range bereiken. Kwam hier achter toen ik een andere DNS server instelde. Uiteindelijk heeft planet het probleem opgelost. Voer eens vanaf een prompt een tracert uit naar de website en post het resultaat hier. Of probeer eens een andere DNS server in te stellen. En check eens bij een ping naar welk ip adres er verwezen wordt.....

- just my 2 cents-

Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  5. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    het is al gefikst jongens hij doet het weer normaal

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Mooi.

Securer: IP wat hij pingde was goed, de tweede mogelijkheid heb ik niet geprobeerd.

7. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe is het dan gefikst?
    want ik kan niet op www.sintlucas.nl komen :mad:

Deel Deze Pagina