1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X-Bazar Stats in Profiel (ofzoiets)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tsux, 14 aug 2006.

1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo is niks veilig...

Hoeveel mensen denk je nou dat er zullen zijn, die effectief een ander account aanmaken en dan 30 deals afsluiten met dezelfde persoon? Oftewel zichzelf?
    "nou dan maken ze meerdere accounts aan"

Hoeveel mensen denk je dat er hier zijn die anderen willen belazeren? En hoeveel van die mensen denk je dat de moeite gaan nemen om 5 andere accounts aan te maken en vervolgens tig deals gaan sluiten met zichzelf om vervolgens een goede status te krijgen?

Beetje over de top wordt het dan he...

Dan kan je ook zeggen dat ebay niet veilig is...

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom was de vorige betrouwbare personen lijst gedumpt?
    Juist, fraude.

Ik zie 't niet zitten. Maar als GoiZ het graag wil proberen hou ik hem niet tegen. :)

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    De x-bazar wordt nooit 100% veilig. Dat is niet te garanderen, ook op een site als ebay niet. Er kan altijd wat misgaan.

Al die puntensystemen werken toch niet, allemaal fraudegevoelig. Je moet gewoon je eigen inzicht gebruiken. Er staat genoeg over "hoe succesvol een deal te sluiten" geschreven, en belangrijke punten waar je op moet letten.

Als je logisch nadenkt en goed interpreteert kan je elke deal succesvol afsluiten. Als je dit niet kan én geen enkel risico wilt nemen raad ik je aan om spellen in de winkel of 2de hands shops te kopen.

Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Leuk idee maar idd fraude gevoelig.

Op ebay zitten ook veel scammer die eerst serieus dealen (moet goedkope productjes) zodat de feedback goed wordt, en daarna de boel gaan oplichten...

Erg jammer, maar dat soort mensen houdt je altijd.

Wat ik niet snap is hoe je je hier kan laten oplichten, je hebt sowieso altijd het adres van diegene, dus wanneer de deal niet goed gaat kan je toch altijd even langs gaan..?

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan de gemiddelde scholier zich niet veroorloven, en aangezien dat het grootste gros is wat hier rondhangt... Als het nou in het dorp naast je is, dan wellicht nog wel, maar als je in Middelburg woont en je hebt een deal met iemand uit Zwolle, ga je daar niet zo makkelijk langs lijkt mij ;)

Ook ik zie persoonlijk niet zoveel in dit systeem. Zoals al eerder werd gezegd, het is gewoon te fraudegevoelig.

6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    en als ze nou eens een mening geven die na gecheked wordt?

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk jij dat er iemand zo gek is om alle deals na te checken?

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar als je gefraudeerd wordt kan je nog altijd vragen of iemand die in de buurt woont ff langs gaat. een nee heb je, een ja kan je krijgen en vragen kost geen geld.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals al in vele threads eerder is gezegt, en in deze thread ook al 1 keer.. Xbazar is maar een gering onderdeel van Xboxworld. Het is sléchts de mogelijkheid om onderling games te ruilen met mensen die je wat "beter" kent van het forum.
    Wij zijn niet van plan ooit er een Ebay systeem over heen te gooien en hier een Xbox veiling site van te maken, noch gaan we ons aan dergelijke lijstjes wagen die fraude gevoelig zijn en ons nog meer werk bezorgen.

Deel Deze Pagina