[XOne] x box live niet dit jaar in nederland!!!

Discussie in 'Games' gestart door beuker(sr), 25 jul 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk dit laat mijn eerdere post , dat Xblive niet meer was EN IK HET NIET GELOOFDE, op deze punten helpt dit bericht mee !.

EN WIJ HEBBEN OOK NOG RELAXING PINGS VOLGENS MIJ ,
    NL LIGT namelijk Dicht bij London !! YEAH ! , Low pings , screw germans.}:] . kunnen we met Medal of Honour wreken op Echte duitsers :D :confused: 8) }:] }:]

2. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    In één van de filmpjes, waarin Xboxlive voor de 1e keer werd gepromoot. Daarin werd gezegd dat je voor xboxlive minimaal 64KBit up en downloadspeed nodig hebt. Ik denk dat iedereen met een breedbandverbinding in Nederland dit haalt.
    Of je moet casema hebben.

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook nog:

...."The good news is that Microsoft has confirmed ther is no restriction on the ISP's in the US or Japan. So There's no need to start worrying about changing to a Billy-approved ISP before you can tap into the XBox live experience. Presumably Microsoft will cut deals with the major European players to make XBox Live compatible with your existing ISP. Europes concert of nations will make the situation a little more complicated over here, but as always, we'll keep you in the loop."....

...."If you have a choice, then cable is accepted to be slightly faster than ADSL-but we'd advise choosing on price."....

Er staat niks over kabel snelheid. Het idee is dus wel dat Billyboy met Nederlandse providers een deal moet maken en dat het anders niet door gaat. Een of meer van die major European players dus.

4. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ff rustig want als het gelul blijkt te zijn dan is iedereen weer hastikke blij duz laten we nog ff wachten voor het officiele bericht

enne jongens en meisjes ff bidden voordat we naar bedgaan zodat xbox live wel komt!!!!!!!

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet wat het probleem is met Casema cq Wanadoo. Kabelinternet van Casema wordt aangeleverd door Wanadoo en ik gebruik het al jaren. Sinds het begin dat het in Den Haag gelanceerd werd, en 64kbit up haal ik makkelijk. Dus dat boeit echt niet :p

6. BladeII

BladeII Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we gewoon niet vooruit moeten lopen op geruchten en dat het allemaal wel mee zal gaan vallen.
    Al die reacties op een gerucht dat waarschijnlijk gewoon niet klopt.
    Ik heb de tijd en tot die tijd speel ik solo,multyplayer en online:p

7. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik begrijp is het:
    - je steekt een kabel in de xbox die een actieve verbinding met internet heeft (m.a.w. waarbij het ip adres van de server bereikbaar is)
    - je installeert de software die je krijgt (custom programma waarmee je niet kan browsen)
    - je maakt je account aan
    - spelen maar

Lijkt me sterk dat je niet via je pc op Xbox live kan. Wordt anders lachen als je chello hebt waarbij je lease afhankelijk is van je netwerkkaart. Maar goed, da's allemaal gissen. Net zo vaag als waarom MS met providers praat. Wie weet proberen ze wel gegarandeerde bandbreedte te regelen om de spraak vloeiend te krijgen.

De enigste reden waarom we niet met de beta mee kunnen doen is waarschijnlijk dat je gewoonweg geen beta pakketje krijgt als je een NL postadres hebt. Ik zie het nog wel gebeuren dat er iemand hier via slinkse wijze een uk pakketje regelt en zo ons kan voorzien van de laatste nieuwtjes ;)

8. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.... Mensen!! Alles over het internet qwa protocollen loopt via TCP/IP. Mickey soft gaat heus geen nieuw protocol uitvinden en dan ook nog eens goed laten keuren door allerlei instanties zoals het IEEE. Waarschijnlijk maak je met je kabelmodem verbinding naar je ISP waarna hij connect door middel van je xbox naar een extranetstructuur en dan gamen maar. Ik ga ervanuit dat Xboxlive gewoon komt. Totdan moeten we maar gewoon wachten.

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gesproken:D

11. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Xguus :D

12. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de officieële live! site, select countries betekend dus niet heel Europa, nu maar afwachten of de Benelux onder die "select" countries valt ;)

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    koik es op de voorpagina vriened! 8)

14. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe denk je dat ik aan die link kom 8)

Het ging ook meer om dat woordje "selected", wat dus inhoudt dat niet heel Europa het in 1 keer krijgt :'-(

15. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ONGELOOFELIJK! hoe ignorant zijn jullie??

met SELECTED countries bedoelen ze dezelfde Fucking SELECTED countries die de Xbox kregen met launch, en ook dezelfde SELECTED countries die in aanmerking kwamen voor het reward pack.

Zit nou is niet zo te zeiken en leg je gewoon neer bij het feit dat Xbox live gewoon komt

16. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeiken? dat doe ik alleen op de WC.....

En ik zet alleen neer wat er staat, moeten ze maar meteen duidelijk zijn :p

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Re: ONGELOOFELIJK! hoe ignorant zijn jullie??

huh? niemand zegt dat Xbox Live niet komt, het duurt alleen iets langer waarschijnlijk. een maandje, misschien 2 ofzo, weenie. niet HEEL veel langer, denk HOOGSTENS 2.5/3

18. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, en ik vertaal alleen ff voor je wat er staat;)

your welcome.

19. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: ONGELOOFELIJK! hoe ignorant zijn jullie??

no way hozee, wij (Nederland) launchen tegelijk met heel europa!

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is niet tegen mij verteld door Microsoft zelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina