1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] x box live niet dit jaar in nederland!!!

Discussie in 'Games' gestart door beuker(sr), 25 jul 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    gebeurt vast op 14 maart 2003.

2. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat het net zo gaat als met de PS2. Had ze gemaild. Eind deze maand online in de US, pas volgend jaar in Nederland.

3. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    15 november(in US) is het hoor dus niet aan het eind van deze maand. dat antwoord hoef je dus niet te geloven.

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het over de PS2 niet over de Xbox. In het mailtje van PS stond eind deze maand en ik heb het ook ergens gelezen op het forum. Maarja, maakt niet uit, want Nederland is pas volgend jaar aan de beurt. Ik hoop dat Xbox live eerder komt.

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op teleteks dat M$ officieel bekend heeft gemaakt dat XboxLive dit jaar alleen in Noord-Amerika gelanceerd zal worden. De rest van de wereld krijgt het denk ik in de lente van 2003, mits de verkopen aantrekken.

6. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    da moet dan wel een heel slechte zender zijn geweest waar je het hebt gelezen, want op de OFFICIEELE site staat dat het voor bepaalde landen ook in europa komt en in japan komt het ook al zeker:{

7. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar teletekst is wel wat actuelerer dat een site. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Lente 2003 zou zwaar k't zijn.

8. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    BBC TEXT pag. 538. Staat er sinds gisteren op.

9. GoTHaN2oo1

GoTHaN2oo1 FR34k'/ B0'/

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding is zeker HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL zeker!!!

X-BoX live komt zeker niet voor het publiek NERGENS ter wereld DIT jaar nog uit.

REDEN?

Reden:

MS zegt wel heeeeeeel vrolijk van hoi 15 AUG gaan X-BoX live starten, maar wat ze er daan heel kort of soms zelfs niet bij zetten is dat dan pas de beta test fase begint.

en dan zal er daarna vervolgens ook nog eens een FINAL BETA test fase komen.

Nou als die 2 test fases voorbij zijn zit je al zeker in het volgende jaar.

DUS X-Box live is en zal zeker pas, ook voor US dus, in 2003 beschikbaar zijn voor het publiek.

Wat betreft BETA tester, ja das ander verhaal :confused:

Dus ik denk dat ze dan toch uiteindlijk maby, aangezien dat bes wel in is TEGENWOORDIG, zo'n wereld premiere release date zullen prikken voor THE MASS GAMERS enzow. en die zal dan waarschijnlijk ergens in de lente zijn.

bla bla bla Genoeg geblaat 8)

10. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    hoe weet je dat nou weer. microsoft heeft het al aangekondigd voor 15 november in de us, en ze zullen echt wel berekend hebben hoelang de beta tests gaan duren, wat jij zegt lijkt MIJ dus onzin

11. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet nergens uit? Dat klopt, het komt in de US uit....:+ :+ :p :p

12. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stijn, ik heb die TT pagina ff bekeken en er staat dus alleen op dat het 15nov en Amerika uitkomt en dat er nog geen data zijn gemeldt voor andere continenten, er staat dus helemaal niets over verkoop resultaten, 2003 enz.

Dus waar haal je dit in godesnaam vandaan?!?!

Laatst bewerkt: 17 aug 2002
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.xbox.com/live/??? staat dat het uit komt in USA,Europa(bepaalde delen),japan is dit nou zo moeilijk!?

14. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Um, ik heb het tegen stijn die het over een TT pagina heeft waarop staat van niet, terwijl dit dus niet zo is, is dat nou zo moeilijk?!?

15. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    D'r staat dat het voorlopig alleen in de US gereleased gaat worden. Als het op 15 nov in de US komt, en bij ons later pas, dan zal dat zoals veel mensen hier op het forum al beweren pas volgend jaar zijn. Ik zei trouwens dat ik denk dat het in de lente gaat komen als de verkopen aantrekken, ff lezen aub. Waarom denk je dat het wordt uitgesteld ? Omdat het zo goed gaat in Europa ?

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    tjonge jonge....dit is een tijd geleden.

inmiddels zijn we (ik althans) rete tevreden met wat mickeysoft tot nu toe voor elkaar heeft gekregen.

zie je maar weer........uiteindelijk komt toch alles goed.

case closed :)

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahaha ouwe koeien uit de sloot zeg!!!

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    tjah het is niet echt een topreactietijd

kga denk ik ook maar eens wat langvergeten topics zoeken om daar een reactie in te zetten

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    en xbox live......

kwam uiteindelijk dus niet in 2002 hier in nederland.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina