1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X-BOX one online multiplayer spelen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fred Kroesbergen, 16 dec 2017.

  1. Fred Kroesbergen

    Fred Kroesbergen New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Onze kinderen spelen met een XBOX one.
    Wij wonen in het buitengebied wat mbt het internet uitdagingen met zich meebrengt. ADSL is max 6Mbit down en 0,6 up. Dat ging hem niet worden. Nu hebben wij een T-Mobile unlimited tablet abonnement. Snelheid meer dan 70 Mbps en up meer dan 25 Mbps.
    Oke, je bent een dag bezig met het downloaden van een spel maar het werkt.
    Wij hebben een Huawei E5186s router.
    Nu geeft het spel een melding dat de multiplayer instellingen niet correct staan.
    Ik heb al contact gehad met T-mobile. Hier kom ik niet verder. Zoek het maar uit krijg je te horen.
    Ik heb ook op het forum van T-mobile gevraagd naar een oplossing. Het schijnt een instellingskwestie te zijn of zelfs dat ik een andere router achter de huawei moet zetten. Ik heb de Draytek Vigor 2860 erachter staan maar ik kom er niet uit om het geheel draiende te krijgen.
    Inmiddels is sinterklaar al weer een paar weken geleden en de jongens kunnen nog steeds niet spelen.
    Kan iemand uitleggen wat ik moet doen om het spul draaiende te krijgen. Even coor de duidelijkheid, ik ben een amatuur op het gebied van routers etc.
    Bij voorbaat dank,
    Fred
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Snelste wat ik zo kan bedenken is dat je even moet checken in je routerinstellingen of upnp wel aangevinkt staat zodat je ook verbinding met je router kunt maken. Kan me niet voorstellen dat het aan je internet ligt qua mb.
     
  3. Fred Kroesbergen

    Fred Kroesbergen New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor het meedenken ColdzeroNL. De upnp stond inderdaad op de Huawei op uit en die heb ik op mogelijk gezet. Helaas blijft de melding komen dat de instellingen op het gebied van de multiplayer instellingen geweizigd moet worden om online te kunnen spelen.
    Ik heb trouwens de Draytek weer erachter weg gehaald.

    Heb je nog meer ideeen of weet iemand iets?
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Een andere instelling die je kunt proberen is dmz inschakelen maar dat maakt je netwerk wel kwetsbaar. Ben zelf niet bekend met Huawei routes maar neem aan dat het wel kan. Dan kun je in ieder geval checken of je router of firewall het probleem is.
     

Deel Deze Pagina