Er komt een Gran Tourismo spel voor de PC, is bevestigd voor zover ik weet. Hij zou de toevoeging Professional krijgen. Heb ik toch op meerdere site's en in meerdere bladen gelezen.
Ik heb dat ook gelezen maar dat was zo'n half tot een een heel jaar geleden, en ik heb erna niks meer over gehoord.
Het duurt ook nog wel even voordat hij uitkomt, want voor zover ik begrepen had, moesten we hem niet voor half 2003 verwachten. En zo heel veel reclame verwacht ik toch niet, want dat was er bij Metal Gear Solid ( toch ook een PS topper ) niet.
je moet voor de spelle gaan check de (p)revieuws van XBW maar een onder previeuws: fable(deze wil je hebben nadat je dit gelezen hebt), UC en nog een paar onder revieuws: halo(uiteraard), deathrow, PGR, hitman en verder vast nog een boel leuke (ken ze van hier nie eg uit me hoofd)
true crime stond in de pu dat het een gaar spel was. maar halo komt ook op de pc en unreal championchip is precies hetzelfde als ut 2003 op de pc zelfde levels alles
Ja joh? Was dat niet PS2 versie... Gewoon een hands on die ze hadden? De game was nog langer niet af.. Ga er vanuit dat het best wel een coole game kan gaan worden...
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de PU. Het spel is overigens nog laaaaaaaaaang niet af. Ik zie de reviews wel over een jaartje of zo.
Nee, ze horen....SONY....NINTENDO...wowwww...sony heeft vette televisie's en andere apparatuur ja ik ga een ps2 kopen....ach ja...ik maak me niet zo druk, zolang ik zelf geniet van de Xbox en PS2 maakt het me niet echt uit wat andere mensen kopen...
Als Halo (deel 1) Op de pc verschijnt is Halo (deel 2) al bijna voor de xbox uit. Dus dat maakt niet zo veel uit. En er zijn een aantal redenen om een xbox te kopen. Ik weet niet of je over xbox live heb gehoort. maar dat is er zeker een reden. Daarnaast zoals in dit draadje al meer is gezegt is, de games zijn een rede. Xbox heeft: Halo, Splinter cell, MGS2 substance, fabel en ga zo maar daar. Voor mij lijkt de keuze niet echt moeilijk. Ik hoop dat jij de goeie keuze maakt: de xbox dus.