Hee ik heb ff een vraagje.... Ik d8 met mijn Xbox nergens last van te hebben, maar toen ik pas geleden mijn raliisport cd'tje bekeek onder de hallogeen zag ik toch best wel wat hele kleine miniscule krasjes op de buitenkant staan. Toen heb ik meteen de rest ff gechecked maar bijvoorbeeld bij de cd van jet set is het bijna niet het geval. Keek vandaag voordat ik jet set ging spelen op de dvd (bijna nix te zien) en na 3 uur te hebben gespeeld haalde ik hem eruit en keek maar zag nog steeds bijna nix.... zouden die krasjes op die rallisport dvd misschien komen van het per ongeluk draaien van de dvd in het hoesje?? Hoe kom je erachter dat het echt de xbox is die de krasjes op je cd trekt? doet hij dat snel of pas na een paar maanden? ik hed de dvd-lade van de xbox al gechecked maar ik kan niet echt spreken van oneffenheden erin.. Willen jullie hier ff zo veel mogelijk info over geven a.u.b. zodat ik meer weet want gek genoeg voel ik me hier niet gerust bij...
Update 17-04-2002 9:09 We have received your Xbox at our service center. It is our priority to repair your Xbox in a timely manner and to get it back to you as good as new. We will contact you as soon as repairs are complete so you can get ready to get back into the game! M'n X-Box is gelukkig goed aangekomen bij het reparatiecentrum Ennuh BFalcon, als je zegt dat je alleen bij RSC van die kleine krasjes hebt en bij andere spellen nergens last van hebt, dan denk ik idd dat het komt door wat je zelf al zegt, het draaien van de CD in het hoesje ofzo... Ik heb m'n X-Box sinds 14 maart. Toen ik de berichten op internet las over mensen die het probleem hadden en de plaatjes zag van de krasjes merkte ik dat ik helaas ook krasjes op de DVD's heb. Ik wist zeker dat het aan de X-Box lag na aanschaf van Amped. Toen ik deze namelijk uit de verpakking haalde was er niks mee aan de hand en was de disc helemaal gaaf. Na ongeveer een uurtje gespeeld te hebben keek ik nog een keer naar de disc en jawel daar waren ze... ook vrij goed zichtbaar en tot nu toe de ergste van al m'n spellen. Na wat gelezen te hebben over waar het aan ligt, heb ik m'n DVDspeler eens beter bekeken en merkte toen ik met m'n vinger over de rand van de speler voelde, dat er kleine harde opstekende oneffenheden opzaten.
Update 17-04-2002 13:40 Your Xbox Video Game system has been repaired and is ready for shipment. We will e-mail you again with all of the shipping details once it is on the way! Mooi man Hopelijk heb ik 'm morgen al weer terug. Wel super goeie service door de klant standaard op de hoogte te houden van de stand van zaken. Als het probleem dan strax ook opgelost is, ben ik een tevreden mens
Update 17-04-2002 14:10 We have shipped your repaired console to you. You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Het gaat opeens ff snel met die mailtjes van het X-Box reparatiecentrum. Hopelijk valt dat met die 2-5 dagen wel mee en heb ik 'm morgen weer en kan ik back into the action!
Damn.... Ik zie ook krasjes op mijn JSRF... heel erg klein, maar wel een heleboel naast elkaar, het is een stukje van zo'n 3 cm bij .5 cm in de buitenring.... op mijn andere pgr heb ik het nog niet gezien, maar die heb ik mindervaak gespeeld...... Ze lijken wel veel op de krasjes van de foto.... Hoop echt niet dat, dat "de krasjes" zijn
Update 18-04-2002 13:30 M'n moeder belde net op en m'n X-Box is weer terug Er zaten bij mij ook goodies bij: een X-Box muts en een CDopberg tasje of zoiets Ik zal vanavond ff checken wat er mee gedaan is en dan laat ik het morgen wel weten.
Nu je het zegt, ik zie ook overal kleine krasjes Nee mooi joh dat het zo snel gaat. Dat is wel een groot voordeel van een microsoft product. Had mijn dreamcast stuk gegaan had ik hem echt niet zo snel weer gerepareerd terug (nu al helemaal niet meer natuurlijk).
Handig een Xbox muts in de zomer? Of bedoelde je een ander soort muts? Wel netjes dat ze er zoiets bij doen, maar ook gevaarlijk, want nu gaat iedereen zijn Xbox opsturen...
Nou, ik moet zeggen dat ik 'm toch liever niet had opgestuurd, maarjah hij maakte helaas krasjes... Ik kan me niet voorstellen dat iemand 'm voor de lol gaat opsturen en het risico wil lopen dat er iets mis zou kunnen gaan. Hoe goed het ook allemaal geregeld is, er kan natuurlijk altijd iets misgaan en dat lijkt mij toch niet echt humor
Daar heb je wel gelijk in, er is wel degelijk een risico van beschadiging of vermissing bij het versturen van goederen of andere post. Hoeveel post raakt er wel niet kwijt elke dag? Nu is dat met pakjes misschien minder erg, maar als ze er net even te hard mee gooien en je harddisk een vette klapper maakt, dan heb je ook niet zoveel aan die muts als troost.
IDEM van hierboven baalde als een stekker, was de eerste die hem opstuurde had dus geen idee hoelang het duurde.
Als ik hem nou op stuur en mijn xbox maakt volgens MS toch geen krassen, maar dat de krassen gewoon door de dvd doos komt. moet ik dan al die verzendkosten enzo betalen??? enne....Zijn er al mensen die problemen hebben en hun xbox bij de gameshop in denhaag hebben gehaald??? Zelfde partij --> misschien zelfde problemen... Ik heb hem daar namelijk wel gehaald....
sorrie wouter maar hier moet ik tegenin gaan je belt gewoon meld dat ie krassen maakt en echt niet dat ze gaan controleren of ie wel krassen maakt, dus niets over melden dat je het niet zeker weet suc6
Final Update Zoals bekend heb ik gisteren mijn X-Box weer teruggekregen en goed nieuws: het probleem is opgelost!! Er zit een brief bij met daarop vermeldt wat er vervangen is en in mijn geval is de DVD-speler vervangen. Heb ff gechecked of de nieuwe speler toevallig ook scherpe randjes of iets dergelijks op de rand van de lade heeft, maar gelukkig is dit nu niet meer het geval. De spellen zijn niet vervangen, maarjah da vind ik niet zo'n probleem, omdat ik toch nog geen last had van spellen die niet meer wilde opstarten of iets dergelijks... Ohjah trouwens voor al die lui die het over de tijdsduur van het openen van de DVDspeler hebben: ik heb nu dus een nieuwe en het duurt alles bij elkaar ook ongeveer een seconde of 4 a 5 voordat de la open is. Bij de oude was dit ook het geval, dus ik denk niet dat je standaard kunt zeggen het duurt 5 seconde dus de mijne moet vervangen worden... I have spoken