ik gaa die van mij terug stuuren om dat me Halo heel veel krajjes heb man damn ps ik heb er zo een 30 cd op me hdd gerip ik wil ze niet kwijt damn he theone2000 ehhh stopen ze je hdd er in die nieuwe of niet wat een vieze homos man damn it ik beelde ze zijden dat er niks mies me is en gene probleem leevert
TheOne2000. Had jou lade ook scherpe randjes op de lade? Ik heb dat namelijk niet. Tevens doet mijn lade er zo'n 5 seconden over om open te gaan als er een cd in zit. Toch heb ik wel krasjes. En niet per se aan de rand.
nee alleen op de hele cd zoals blijkbaar bij jou, ik zou em opsturen nu zit er goede garantie op en is ie snel terug, misschien blijft hij een jaar werken maar daarna is ineens je lens kapot, je weet het nooit
HD wordt niet leeggemaakt... het enigste wat ze doen is je DVDspeler vervangen. En als je belt met die servicedesk dan moet je niet direct gaan schelden ofzo, want daar kunnen helpdeskmedewerkers niet zo goed tegen kan ik uit je eigen ervaring vertellen. Ik kan er zelf namelijk ook niet zo heel goed tegen als een klant gaat schelden of schreeuwen... om een of andere duistere reden heb ik dan altijd wat minder zin om de klant te helpen Toen ik belde heb ik gewoon rustig uitgelegd wat er aan de hand was en ook vertelt dat ik het gecontroleerd had bij vrienden en dat die nergens last van hadden. Vrouwtje moest wel ff overleggen met haar supervisor, maar was geen probleem verder. Ik had ook vertelt dat ik niet meer zo'n vertrouwen in de DVDspeler had, omdat er niemand is die mij kan garanderen dat het probleem van de krasjes erger wordt of uiteindelijk problemen op gaat leveren met het lezen ervan...
TheOne2000....wat is er bij jou precies gerepareerd/vervangen dan? En had jij nou iets van uitsteeksels op je lade, of ook niet?
ik had zover ik weet ook geen uitsteeksels, en ze konden me bij 0800 niet vertellen wat er gemaakt/veranderd of vervangen was. wat ik wel zag is dat de box opengemaakt was
die vieze flikker zij is niet eruug hoor geeft niet je kan speelen fuck him dus ik moet terug bellen en vraagen he eikel als je zo een grooten bek heb ga aik die Britshe bek van je verbauwen toch of niet
er zitten een aantal schroeven aan de onderzijde waaraan ik duidelijk kon zien dat ie open geweest is en ook was een van de stickers los waaronder een schroef zat
hmmm... zal vanavond toch maar eens kijken of ik ook iets van losse stickers ofzo kan ontdekken. ik zag vanmorgen trouwens dat ik ook nog een paar stickers heb gehad
Ik heb geconcludeerd dat ik mijn xbox maar niet terug ga sturen. Ik heb niet de krajes waar De Maki en CyberLaui last van hadden, dus ik denk dat de mijn vrij normaal zijn. Zolang mijn games goed werken vind ik het wel prima. Ik heb het idee dat ik (en waarschijnlijk veel anderen) psychologisch gebrainwashed zijn en nu overal krassen zien. Bij mijn PS2 lette ik nooit op krassen, maar er zuller er zeker op spellen gezeten hebben.
jah wacht maar tot je ff een heele avond ff gaat Halo speelen na 6uur speelen git die cd echt dik onder de krasjes ik heb een keer express de xbox 9uur aan gelaaten en nu ziiten eer heeeeel veel krasjes er op
Die krassen ontstaan toch pas wanneer je de cd lade wil openen en de cd al draaiende op het laatje wordt gelegd en het stof als schuurmiddel werkt? Wanneer hij gewoon aanstaat en de cd draait, dan raakt hij dat laatje niet, dus valt er ook niks te krassen. Ook niet na 9 uur.
ik hoop dat het goed blijft gaan, ben bang dat de laser of de games defect raken, maar je hebt 1 jaar dus let er op dat het niet erger wordt of dat ie kuren gaat vertonen
wtf, ik heb gebeld ik heb ook zo'n mailtje maar ik heb nog geen mailtje dat mijn materiaal onderweg is ik ben bang dat ze verkeerde mail hebben ofzo.. of dat ze me vergeten omdat ik xbw crew ben. grmbl! give me mail MS!
Ik kreeg afgelopen donderdag de doos om de xbox in op te sturen, maar het mailtje van dat dat onderweg was kreeg ik zaterdag. En tja, toen was de xbox al onderweg naar Duitsland Gisteren een mail gehad dattie in Duitsland is gearriveerd, maar nog niet dattie klaar is.