1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

x-box vs. cube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door el barto, 10 mei 2002.

1. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu 15 (voel me hier een beetje te jong :9 ) maar ik heb tot nu toe alleen maar op een xbox gespeelt nog niet op de NGC, en de xbox vind ik echt een vette consul, en ook al heb ik nooit op de NGC gespeelt ik zeg niet gelijk dat het een kutding is.

dan meot ik eeerst nog ff op spelen

2. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie dat ik me niet oud hoef te voelen hier met mijn 29 jaar (wordt dit jaar 30).

De Xbox is de eerste game console die mijn interesse heeft weten te wekken. Ik gebruikte altijd alleen mijn PC. Ik wil binnenkort nog wel een keer op de NGC spelen om te zien of dat wat is. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het nog beter is dan de Xbox. Vooral het genre spellen op de Xbox trekt mij erg aan (veel aktie-, shooters- en race spellen).

3. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Hey El-Barto, ik ben 85

4. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

het wordt misschien Celda hoor (of het wordt alleen gebruikt als working title)...vanwege de Celshaded grafX

5. xboxgamer

xboxgamer Guest

ik geef gewoon al me geld uit aan xbox heb geen zin om ook nog een kiddycube te kopen

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er is er altijd een die de nette threads moet bevuilen! :mad:

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    26 jr. pc xbox en gba(om te linken in de nachtdienst):9 ik koop NGC denk ik nog wel een keertje maar er zijn nog geen titels waar ik hem voor zou kopen.

8. nees

nees n33s

Leuk Bevonden:
    0
    ALS er een keer spellen uitkomen om een gamecube voor te kopen :D

9. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Zelda!

Deel Deze Pagina