het kan 1rijsverlaging xbox zijn (van 200 naar 150 ) 2:een of andere nieuwe pack 3:zo n soort actie zoals ubisoft elke zomer doet (bijv ghost recon it 20 euro!) dus het is goed mogelijk dat een of andere uitgever ook zo n prijs verlaging doet op al zijn games zou wel leuk zijn maar een xbox voor 150 euro dat is ook heel leuk dan koop ik meteen een er bij
Ik denk dat een prijsverlaging + gratis game een mooi pack zou kunnen zijn.... Overigens is er niets mis met het hebben van twee Xboxen. Integendeel. Het is buitengewooon handig vind ik zelf.
JE kan ook een irritant broertje hebben, die er dan ook 1 koopt... is 2 xbox'en. Ben benieuwd naar een evt. actie.
dan moet je hem juist zelf kopen, scheelt weer heel wat en zins hoelang kan iemand van 16 geen geld hebben om 2 xbox'en te kopen (zonder gezeur bij pa en ma)
nee een prijsverlaging is het niet want dat is altijd van te voren bekend door cnn busnis en dat soort orginisaties
Zijn er dan geen mensen die bij de Bart Smit of de Mediamarkt of Dixons werken die hier meer van weten??????