X-Games 15 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 5 aug 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is weer de tijd van het jaar: De X Games zijn bezig.

Er staat nu al genoeg footage van op youtube (het meeste wel in butkwaliteit), zoals de double front flip in BMX Big Air en de Toilet Paper Roll / 720 attempt van Travis Pastrana in FMX Best Trick. Maar weet iemand ook waar je het live kan kijken op internet/tv? Of waar je uitzendingen terug kan kijken op internet (voor als live bijvoorbeeld midden in de nacht is hier)?

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hmmm, kun je dit niet beter in het Extreme sports topic zetten?
    Beetje onzin om er speciaal een topic voor te openen.

double frontflip is wel sick btw. word het niet live op EX sports channel uitgezonden?

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bij mij helaas niets op Extreme Sports Channel :{ Zou graag de X-Games willen zien, zit er denk ik helaas niet in.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Extreme Sports Channel zend nooit live uit. In de winter zenden ze altijd de afgelopen zomer X Games uit en in de zomer zenden ze altijd de afgelopen winter X Games uit.

En ik heb er een topic voor geopend omdat in het Extreme Sports topic niet zoveel mensen kijken.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zonde eigenlijk dat een RTL/Veronica dit niet oppikt. Al was het elke avond een updatetje, ik weet dat er niet alleen skaters naar kijken, m'n pa vind het ook wel vet om naar backflips te kijken enz :D

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor de Tour etc. komen ook altijd aparte topics dus dat maakt verder ook weinig uit in dit gedeelte. X-Games is een groot evenement dus dan is het ook geen probleem.

Ik vind het ook jammer dat er zo weinig van te zien is. Zoals Tyrant zegt, zou dit echt iets zijn voor RTL. De Dakar zenden ze ook uit en daar kijken ook lang niet alleen auto liefhebbers naar. Ook bij de X-games gebeuren er zo veel toffe dingen waar een veel grotere groep graag naar kijkt dan alleen de skaters.

Maar is er ook nergens een stream/kanaal van o.i.d.?

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hier staat wel het één en andere over de X-games. :)
    Maar helaas geen stream wat ik zo snel kon zien.

Had het wel tof gevonden, tv beetje draaien zodat ik vanaf buiten in het zonnetje met een biertje in me hand naar de X-games kon kijken. Zonde.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die X Games most memorable moments zijn wel vet. Ik ben ze nu aan het kijken.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je gaat toch niet naar skaters kijken?
    Dít is pas cool! :cool:

[yt]CrlbMbl1A6U[/yt]

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die cross-over races zijn ook altijd wel vet om te zien. Rally of the Champions is ook een cool event, die zie je vaak wel grotendeels op Eurosport.
    Jammer dat ik hier ook niets van X-Games zie. Dat moeten ze gewoon wereldwijd uitzenden en dan niet via zo een extra betaalde tv pakket.
    Tot hoe lang gaat het eigenlijk door? Over twee weken zit ik in Amerika. Als het dan nog bezig is, kan ik er 's avonds wellicht nog wat van zien.

11. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zenden ze dit niet uit op Eurosport 2?
    Vroeger was het zelfs op Eurosport 1 :)

Deel Deze Pagina